beko עולה בקמפיין חדש בסכום השקעה של 3 מיליון ש"ח

המותג הבינלאומי למכשירי חשמל beko יוצא בקמפיין חדש בהובלת משרדי הפרסום יוניברסל מקאן ומקאן דיגיטל בעלות השקעה של 3 מיליון ש"ח. הקמפיין לתנורי בקו החדשים עם המסר "beyond beautiful" יעלה למשך 3 שבועות בטלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות ובדיגיטל תחת הסלוגן "הארוחה תצא בדיוק כמו שדמיינתם".

מטרת הקמפיין היא השקת קולקציה התנורים החדשה למטבח הביתי AeroPerfect מסדרת beyond החדשנית. בין המוצרים שתי סדרות של תנורי אפייה וכיריים המשלבים בין טכנולוגיות חדשות ומתקדמות לבין עיצוב אופנתי – שילוב היוצר חוויה מתקדמת וייחודית במטבח הביתי.

ג'יהן ישין, מנכ"ל beko ישראל, מסכם, "אנחנו נרגשים להשיק את הקמפיין הראשון שמבשר על סדרת beko beyond שתיכנס בהדרגה לישראל בכל הקטגוריות במוצרי החשמל לבית. בתחילה נשווק את תנורי האפייה מהסדרה, בטכנולוגיית ה-.AeroPerfect טכנולוגיה חדשנית המשלבת עיצוב יפהפה ומציעה לחובבי הקולינריה ולכל מי שמבקש להכין מנות טעימות ואיכותיות בזמן קצר – חווית בישול ואפייה חדשה ומשופרת. אנו גאים להשיק בשיתוף עם beko ישראל את הקמפיין החדש של תנורי AeroPerfect, שיתוף פעולה שנמשך בין החברות למעלה מ-20 שנה, כך יאיר רוזן מנכ"ל חברת ברימאג, היבואנית הרשמית והבלעדית למוצרי beko בישראל".

אולי יעניין אותך

מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
נעלי סקופ מחיר 149
רד אורבך צילום שי פרנקו (2)
בני כבודי, קרדיט - יחצ
קמפיין 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159