bestie – שחקן חדש בשוק הביטוח מבטיח את השוואת המחירים הרחבה ביותר בתחום הביטוח

תמר גרזון, מנכ"לית אתר bestie: "מסקר שערכנו,
בקרב מבטחי הרכב עולה כי 87% מהישראלים משווים מחירים לפני רכישת פוליסה.
אתר bestie בא לתת מענה לצורך הזה ולמעשה הוא האגרגטור היחיד בישראל להשוואות מחירים עם מספר רב של הצעות מחיר וחף מאינטרסים בביטוח הרכב"


מיזם חדש בישראל: bestie,
אתר השוואת מחירי
הביטוח הראשון והיחיד בישראל )אגרגטור) עם מבחר הפוליסות
הגדול ביותר בתחום הביטוח, הפועל בצורה רחבה ושקופה ומגיש תוך מספר דקות את מספר
ההצעות הרב ביותר, המשתלם ביותר והמתאים ביותר לכל צרכן.

bestie אינו מחויב לאף סוכן או חברת ביטוח, ניטרלי, אובייקטיבי ונקי
מאינטרסים.
בשלב הראשון יציע האתר השוואת מחירים של ביטוחי הרכב ובעתיד הקרוב יציע האתר שירות השוואת ביטוח דירה ונסיעות לחו"ל.

מסקר שנערך על-ידי חברת 2thepoint עולה כי 87% ממבטחי הרכב מבצעים השוואת מחירים
לפני רכישת הביטוח, כאשר בממוצע בודק כל אחד מהמבטחים כ- 1.6 מקורות. עוד עלה
מהסקר כי עיקר השוואות המחירים בעולמות הביטוח נערכים באמצעות אינטרנט (72%).

כאמור, השחקן החדש bestie הוא האתר היחיד
המציע השוואת מחירים (אגרגטור) ואינו סוכן מטעם
ועל כן עונה על
הצרכים של מבוטחי הרכב בישראל.


"בישראל ל-90%
מהישראלים יש רכב בבעלותם, כאשר ל-92% מאותם בעלי רכבים יש לפחות רכב אחד בבעלות
פרטית, כך שיש ביקוש רב לביטוחים ועל כן צורך גבוה להשוואת מחירים
",
מסבירה תמר גרזון, מנכ"לית
bestie. "בנוסף מצאנו
כי הישראלים מבצעים 4.7 פעולות שונות באונליין כגון רכישות, מילוי טפסים,
תשלום חשבונות הזמנת חופשות ועוד. כחצי מהם (46%) דיווחו שבין היתר הם עורכים
השוואות מחירי ביטוח. רוב אתרי האינטרנט בתחום הביטוח פועלים כסוכנים ולא כאתרי
השוואות מחירים אובייקטיבים, ולכן יש להם אינטרס למכור פוליסות מסוימות ולכן גם
מספר ההצעות שלהם נמוך".


לדברי גרזון, בניגוד
למתחרים, אתר
bestie פועל ללא אינטרסים כלכליים מול הלקוח או הצרכן ועל
כן השוואת מחירים תתקבל ממספר שיא של עד 20 הצעות וללא שיקולים חיצוניים למעט צרכי
ורצונותיו של הלקוח.

גם און ליין – גם שירות אנושי


בנוסף, מתוך הסקר עולה נתון מעניין לפי חרף
העדפת הצרכנים להשוות מחירים באונליין, רק 22% ביצעו בפועל רכישה של ביטוח מקיף
דרך האינטרנט. בקרב האנשים אשר בחרו לפנות ישירות דרך
סוכן, 30% עשו זאת בשל תחושת הזמינות ו-37% בשל היחס האישי.

על כן החליטו ב-
bestieלהעניק לצרכנים את הטוב משני העולמות. בסיום
השוואת המחירים המתבצעת אונליין מתקבלות עד 20 הצעות המתאימות ביותר, לפי הנתונים
האישיים של כל צרכן, תוך שעה מרגע הבחירה בפוליסה המיטבית
, הסוכן המציע ייצור
קשר עם הסוכן על מנת לסגור את העיסקה, כך שהשירות עצמו יהיה בין אישי וזמין ככל
שיתבקש
.


גרזון ממשיכה ומסבירה כי יתרון נוסף של bestie
הוא הפירוט אודות
כל חלקי הפוליסה בשפה ברורה ונגישה
. "בעולם של כלים פיננסיים מורכבים, בעלויות צולבות
ופוליסות ביטוח מסובכות
, אנחנו מחפשים את הפתרונות הידידותיים, ההוגנים והפשוטים
ביותר
. על כן בנינו כלי חדשני להשוואת הכיסויים של כל
הצעה אשר יכול להעניק לכל אחד את התמונה הברורה ביותר לגבי הצרכים שלו ותנאי
הפוליסה שלפניו".

היישר מעולמות התיירות

אחת ההשראות לאתר bestie הוא
אתר
Skyscanner, אשר הביא למהפכה של ממש בתחום התיירות. עד לפני מספר שנים לא
רבות
, תכנון החופשה
בחו"ל חייב מעבר דרך סוכנות נסיעות. נדרשנו לפנות אל הסוכנות ולקבל הצעה
לטיסה ונופש על-בסיס חברות התעופה והרשתות השונות שנמצאות בשיתוף פעולה. עם המעבר
להשוואת מחירים, ובמיוחד עם כניסת אתר
Skyscanner, החלו הצרכנים לפנות באופן ישיר
אל החברות השונות באמצעות רשת האינטרנט. האתרים הובילו למהפכה של ממש, וכיום כל
צרכן וצרכנית יכולים לבחור את הטיסה המתאימה והמשתלמת להם ביותר
, לפי הצרכים שלהם, היכולות שלהם
וטעמם האישי, וזאת מקרב כלל האפשרויות הקיימות בשוק
. התחרות על לב
הצרכן הובילה לשיפור השירות, המבחר, וכמובן לירידת מחירים משמעותית.


"פרסונליזציה זה שם
המשחק
", מסבירה גרזון, מי שהיתה
מנכ"לית טרווליסט עד השנה שעברה
. "ממש כמו בהזמנת כרטיסים לחו"ל, כך גם בעולמות
הביטוח
. לכל אחד הביקוש
והצרכים שלו ואין צורך להסתמך על חברה או סוכן כאלה ואחרים אלא לבחון את כולם
ביעילות נטולת אינטרסים ולבחור בפוליסה המתאימה והמיטיבה ביותר
".

האתרים הובילו למהפכה של ממש, וכיום כל צרכן
וצרכנית יכולים לבחור את הטיסה המתאימה והמשתלמת להם ביותר
, לפי הצרכים שלהם, היכולות שלהם
וטעמם האישי, וזאת מקרב כלל האפשרויות הקיימות בשוק
. התחרות על לב
הצרכן הובילה לשיפור השירות, המבחר, וכמובן לירידת מחירים משמעותית.

לסיכום, הוסיפה גרזון כי "הצטרפותו של
שחקן אגרגטורי לעולם הביטוח יביא, עם הזמן, לתחרות יעילה יותר במחירי הביטוח ואיתה
ירידה במחירים והתייעלות החברות לטובת הצרכן".


*סקר כמותי אינטרנטי
שנערך בקרב בני 25-70 בינואר 2021

אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח