חברת ביזאבו (Bizzabo) הישראלית, המפתחת פלטפורמת טכנולוגיית ענן לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, משיקה הבוקר את הדור הבא של אפליקציית המובייל שלה (עבור אנדרואיד ואייפון) המשמשת את משתתפי הכנס לפני, במהלך ובתום האירוע.
ביזאבו מאפשרת ללקוחותיה לייצר אפליקציה ממותגת לאירוע בתוך דקות אחדות, ובלי צורך בידע טכנולוגי מוקדם. חווית המובייל שמתקבלת משקפת באופן מוחלט את ערכיי החברה שמאחוריי הכנס ועושה שימוש חכם בנכסי המותג הקיימים. האפליקציה משלימה את החוויה המוצעת למשתתפים בכנס ומאפשרת למארגנים לבנות קהילות, להציג מידע בזמן אמת, למקסם את מעורבות הקהל באמצעות מתן אפשרות לשליחת הודעות, שיתוף ברשתות החברתיות ומענה לסקרים.
האפליקציה החדשה מייצגת את שיאו של מחקר ייעודי בן שש שנים שנעשה בשיתוף עם מותגים מובילים בעולם ובחן כיצד עשויה אפליקציית מובייל לאירועים להוות גורם משמעותי במיקסום חווית המשתתפים והצלחת האירוע כולו.
בנוסף ליכולות המיתוג בממשק, האפליקציה של האירוע, אפליקציית ביזאבו החדשה, מאפשרת למארגני אירועים עסקיים:
· לייצר חוויה פרסונלית עבור כל משתתף –כל משתתף בכנס נחשף למידע הרלוונטי לו בכדי למקסם את החוויה האישית שלו, לדוגמא- לו״ז שבנה לעצמו, פרטי הכרטיס שרכש, אנשי קשר שלו שמגיעים לכנס גם כן, ועוד.
● לבנות קהילה סביב האירוע – כלי בניית הקהילה מאפשר למשתתפים לתקשר זה עם זה באמצעות שליחת הודעות ומסרים, ומעניקה למארגן הכנס יכולת לעשות follow-up אחרי לידים בקרב המשתתפים.
● לייצר ערך עסקי לנותני החסויות– האפליקציה מאפשרת להניב החזר על ההשקעה עבור נותני החסות והמציגים באירועים, על ידי מתן הזדמנות להציג מבצעים מיוחדים ולהפיק תועלת מדפי פרופיל ממותגים.
● לעקוב אחר מעורבות המשתתפים בזמן אמת- ביזאבו מאפשרת לנטר ולעקוב אחר האינטראקציות של המשתתפים עם האפליקציה וכן ברשתות החברתיות.
● לנתח את ביצועי האירוע– ביזאבו מציגה דוחות ייעודיים שמסייעים למנף ולנתח את נתוני האירוע ולהפגין מידע אודות החזר השקעה עבור נותני החסות.
ערן בן שושן, מייסד ומנכ"ל Bizzabo, מסר: "ביזאבו הייתה הראשונה לשווק פתרון סלולרי מקיף לאירועים עסקיים. במשך שנים, צברנו ניסיון וידע מאלפי אירועים וכנסים, אשר אפשרו לנו להשיק אפליקציה חדשה וייחודית, שלוקחת בחשבון את הטרנדים החדשים ביותר בתחום העיצוב וחווית המשתמש. בניגוד לאפליקציות אחרות של אירועים, האפליקציה שלנו היא חלק בלתי נפרד מפלטפורמת ה- All-in-One להצלחה של אירוע, והיא מציעה חוויה הוליסטית יותר עבור המשתתפים. בתעשיית התוכנה לאירועים המגלגלת 28 מיליארד דולר, אנו מציעים את האפליקציה האידיאלית ביותר בשוק, שהופך יותר ויותר תלוי מכשירים ניידים".