רשת החנויות BODY SHOP, לטיפול ופינוק מהטבע נכנסת לתחום מוצרי הטיפוח לגבר עם סדרת מוצרי טיפוח חדשה – MEN'S PRIVATE CLUB, הכוללת 7 מוצרים, בהשקעה כוללת של כ-750,000 ₪.
הסדרה החדשה לגברים שואבת השראתה מעולם יינות הבוטיק האיכותיים, ומיועדת לגברים שאוהבים ומבינים ביוקרה, איכות, פינוק וטעם טוב. בשלב הראשוני הסדרה תכלול 6 מוצרים חדשים, ביניהם ג'ל גרגירי ויטמינים לרחצה, קרם גוף, בושם או דה טואלט, קרם ידיים תרסיס רענון לגוף בניחוחות גבריים, קרם רענון ולחות לאחר גילוח ,כאשר בהמשך תורחב הסדרה עם מוצרים נוספים.
לסדרה יתווספו מוצרים נלווים כמגבות גוף וחלוקי אמבט לגברים, אריזות שי, תיקי רחצה ועוד.
אושרה קורן, סמנכ"ל השיווק של רשת BODY SHOP: "סדרת הגברים החדשה של בודי שופ פותחה תוך חשיבה על הגבר הישראלי המודרני המעודכן אופנתית, מודע למראהו ומטפח את גופו. ההחלטה על השקת סדרת הגברים החדשה נובעת מזיהוי ההזדמנות של BODY SHOP להרחיב את תחום הטיפוח הגברי , תחום שעדיין נמצא בשלבי צמיחה בישראל, תוך שימוש במותג מבודל, MEN'S PRIVATE CLUB המתמקד בגברים המודעים לעצמם ומבינים באיכות . לרשת BODY SHOP, סדרות מגוונות של מוצרי טיפוח איכותיות לנשים והיה לנו ביקוש רב למוצרים נוספים לגבר . עיצוב הסדרה פותח בהשראת סדרות בוטיק ייחודיות בעולם, החל מהניחוח הייחודי, דרך עיצוב המוצרים והאריזות."