פלטפורמת הנסיעות Booking.com הודיעה היום שבמסגרת שותפות חדשה עם איגוד השידור האירופי, היא
הפכה לשותפת הנסיעות הרשמית של תחרות האירוויזיון לשנת 2021.
כחלק מהמשימה של Booking.com לעזור לכולם ולכולן לחוות את העולם, היא מציעה יותר מ-28 מיליון
מקומות אירוח ביותר מ-153,000 יעדים ברחבי העולם. Booking.com מחויבת לעזור למעריצי ולמעריצות האירוויזיון בכל מקום להפיק את המקסימום
מהנסיעות והטיולים שלהם בהשראת המוזיקה. בין אם המטרה היא להגשים משאלה ולבקר באחד
המופעים החיים האגדיים של האירוויזיון, ובין אם המטרה היא לחוות את המדינה, התרבות
והמסורת של זמר אהוב או זמרת אהובה כששוב נוכל לנסוע ולטייל – Booking.com שואפת לעזור לאנשים לגלות מקומות חדשים
ולהרחיב אופקים, ברגע שיהיה בטוח לעשות את זה.
בדיוק כמו שהאירוויזיון מעורר השראה ושובר
מחסומים בזכות כוח המוזיקה כבר 65 שנים, כך גם ענף התיירות עוזר לאנשים להתקרב,
להכיר ולקבל אחד את השני. זו הסיבה ש-Booking.com שמחה למלא את חלקה ולעזור ליותר מ-180 מיליון מעריצים ומעריצות
מאירופה ומשאר העולם להתאחד כדי לחגוג את אחד מאירועי הבידור הטלוויזיוניים החיים
הפופולריים ביותר בעולם, שמקדם מסרים של אחדות ושוויון, פנים מול פנים או מהנוחות
של הבית.
"כחברה שמתגאה בשורשיה ההולנדיים ושואפת
לעזור לאנשים לגלות את המגוון המדהים שהעולם מציע, אנחנו מאוד מתרגשים להצטרף למסע
כשותפי הנסיעות הרשמיים של אירוויזיון 2021", אמר אריין דייק, סגן נשיא בכיר
ומנהל שיווק ראשי ב-Booking.com. "בתקופה של פירוד, גבולות סגורים
והגבלות, הסלוגן של השנה –Open Up (להיפתח) – רלוונטי יותר מתמיד ומתאים בצורה
מושלמת לערכים ולנקודת המבט האופטימית שלנו כמותג שפונה לכולם ולכולן. אנחנו שמחים
לקחת חלק ולקבל בברכה את מעריצי ומעריצות האירוויזיון במדינה שלנו ובעיר התוססת
רוטרדם, ולא משנה אם זה יהיה פנים מול פנים או דרך מסך הסמארטפון. אנחנו מקווים
לעודד קהלים חדשים להמשיך ולחקור את האנשים והמקומות המדהימים שהופכים את חוויית
האירוויזיון למיוחדת כל כך – לא רק במהלך שבוע האירוויזיון בחודש מאי, אלא לאורך
כל השנה".
"אנחנו שמחים ש-Booking.com היא שותפת הנסיעות הרשמית של אירוויזיון
2021", הוסיף מרטין אוסטרדהל, המפקח על תחרות האירוויזיון. "זו שותפות
מושלמת בין אירוע המוזיקה החיה הגדול בעולם לבין אחת מחברות הנסיעות הדיגיטליות
המובילות בעולם. האירוויזיון מעניק למיליוני צופים וצופות מדי שנה את ההזדמנות
לחוות את המגוון של אירופה היישר מהבית. כשבסופו של דבר העולם ייפתח, ברוח הסלוגן Open Up, השותפה החדשה שלנו תוכל לעזור לצופים
ולצופות האלה לחוות מקרוב את השפות, המוזיקה והתרבות שהם מגלים באמצעות
האירוויזיון".
בנוסף לשילוב הנוכחות של המותג במהלך ההופעות
החיות ב-18 במאי, ב-20 במאי וב-22 במאי, כשותפת הנסיעות הרשמית של האירוויזיון Booking.com תעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם איגוד השידור
האירופי על פעילויות ומבצעים נוספים בתחום השידור, הדיגיטל והרשתות החברתיות לקראת
אירוויזיון 2021 ובמהלכו. המטרה היא ליצור מעורבות אצל מיליוני המעריצים והמעריצות
של האירוויזיון באירופה ובעולם, בעזרת חוויות דיגיטליות ותכנים בלעדיים שמשלבים
בין תיירות לאירוויזיון.