BOSE חוגגת 60 שנה של סאונד איכותי עם קולקציית "יהלום" חדשה ויוקרתית!

BOSE , המותג האייקוני שהגה מחדש את עולם האודיו, חוגג 60 שנות חדשנות ומומחיות.
לרגל חגיגות ה-60, משיק המותג קולקציית אוזניות מיוחדת ויוקרתית הנושאת את השם "יהלום", המשקפת את הברק והנצחיות של המותג.

 

מותג BOSE נוסד בשנת 1964 על ידי ד"ר Amar Gopal Bose  , מהנדס חשמל ומומחה לאודיו, שהחליט לשנות את הדרך שבה אנו חווים מוזיקה. מאז ועד היום, BOSE הפך לשם נרדף לאיכות סאונד, חדשנות טכנולוגית ועיצוב ייחודי. המותג חרט על דגלו את המחויבות לספק חוויות שמע יוצאות דופן, מה שמוביל אותו להיות אחד המובילים בשוק האודיו העולמי.

BOSE הייתה חלוצה בתחום אוזניות ביטול הרעשים, כאשר המותג הציג לראשונה טכנולוגיה פורצת דרך שהפכה את חוויית ההאזנה למוזיקה לאינטימית וממוקדת יותר. אוזניות BOSE מאפשרות למשתמשים לחסום רעשים חיצוניים ולהתמקד במוזיקה או בתוכן שהם מאזינים לו, מה ששינה את הדרך שבה אנו תופסים ומבינים מוזיקה.

 

לרגל חגיגות 60 שנה, BOSE משיקה קולקציית "יהלום" במהדורה מוגבלת, הכוללת שלושה דגמים של אוזניות מהדגמים המובילים בצבע יהלום מנצנץ המבטא יוקרה ועושר.

בנוסף לקולקציית "יהלום", BOSE משיקה פלטת צבעים חדשה במהדורה מוגבלת לאוזניות ביטול הרעשים האייקוניות שלה, ה- QuietComfort Headphones וה- QuietComfort Ultra Earbuds. פלטת הצבעים המורחבת מאפשרת ללקוחות להתאים את האוזניות לסגנון האישי שלהם ולבחור מבין מגוון צבעים שמבטאים את האישיות שלהם לשלב את מגוון הצבעים החדש- כחול נייבי, כחול ג'ינס ואבן חול

 

BOSE לא רק חוגגת את העבר שלה אלא גם מתמקדת בעתיד. המותג ממשיך להשקיע במחקר ופיתוח כדי לשפר את טכנולוגיות הסאונד וליצור מוצרים חדשים שיתאימו לציפיות המשתנות של הלקוחות. כל מוצר של BOSE נועד לספק חוויית שמע מתקדמת, מה שמבטיח שהמותג יישאר בחזית תעשיית האודיו.

 

BOSE אינה רק חברה לייצור אוזניות; היא מהפכנית בתחום האודיו שהביאה לשינויים משמעותיים בחוויית השמע. עם 60 שנות חדשנות, המותג ממשיך להוביל ולחדש. המותג מציע לא רק איכות סאונד, אלא גם חוויה ייחודית שמעשירה את חיינו.

 

ניתן להשיג באתר BOSE, בחנות BOSE CENTER ובחנויות החשמל והאלקטרוניקה המובחרות.

אולי יעניין אותך

משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''
אביסרור דירה להשכיר הדמייה
אסטרטגיה שיווקית
מתחם LAGO - חתונת מיכאל וחן - צילום גיא סידי (844)
BOSS חליפה 6589 שח + עניבה 659שח צילום באדיבות המותג (1)
מגמיקס דגם 4200 צילום באדיבות ניופאן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''