C.V.POOL, אתר הדרושים המוביל, יוצא מחר, ב'קמפיין בחירות', הקמפיין, בשווי 450,000 ש"ח, יימשך למשך שבועיים וחצי ויכלול חסויות בערוץ 2, קשת ורשת, אוף פריים, פריים, פריים וסופר פריים (כגון 'המירוץ למיליון'). כמו כן, הקמפיין יתוגבר בתשדירים בקול ישראל ברשתות ב', ג' ו 88, בימים נבחרים במהלך התקופה. זאת בהמשך לקמפיין בהם עלו בחודש שעבר בערוץ 10, שכלל, בין השאר, חסויות במשחקי היורוליג. התשדירים מיועדים למחפשי עבודה ומעסיקים ומציעים להם להשתמש באתר על מנת לאתר את העובד המתאים להם או להגיע למעסיקים רלוונטיים.
'קמפיין הבחירות', כולל חיקויים של פוליטיקאים מהשורה הראשונה, דוגמת שמעון פרס, רוה"מ בנימין נתניהו ואהוד ברק, אשר 'מחפשים' עובדים או עבודה. כך, רוה"מ מחפש שר אוצר, אהוד ברק בודק עם בוז'י אם יש לו עבודה בשבילו ושמעון פרס בודק אם יש עבודה לפנסיונרים וקורא לאזרחים לצאת לעבוד.
הקמפיין בניהולה התקציבי של שירי בלטמן, מיוניברסל-מקאן ובהפקה אישית של חיים צנוביץ, מחיים צינוביץ הפקות בע"מ. את החיקויים מבצע יוסי וידר.
ציפי ביטון ישי, המנהלת המקצועית של החברה, מסבירה: "עד היום פרסמנו בעיקר 'אוף ליין' והגענו לשליטה יפה מאוד באינטרנט, כמעט עד התקרה האפשרית מבחינת חשיפה אינטרנטית. כעת הגיע הזמן לשלב הבא שיכלול גם פרסום 'און ליין', להנעה וחיזוק המותג. המטרה היא להגיע לכל מעסיק וכל דורש עבודה בארץ על מנת להזמין אותם להשתמש בשירות המצוין שלנו, הקישור לבחירות הוא יותר ממתבקש מאחר ואנחנו, כאזרחים, הולכים לבחור את מי שאמורים, לפחות תיאורטית, לעבוד אצלנו בארבעת השנים הקרובות".