Café Café משיקה שפת מותג חדשה ב- 100 סניפיה בהשקעה כוללת של כ- 18 מליון ₪

רשתcafé café הכריזה הבוקר על השקתו של מהלך מיתוג מחדש לרשת, ובמסגרתו איחוד 100 סניפי הרשת הפרושים ברחבי הארץ תחת שפת מותג חדשה, עיצוב חדש ואחיד לסניפים, והשקתו של תפריט חדש. המהלך מוגדר כמהלך אסטרטגי לרשת אשר תחגוג בשנה הבאה 10 שנים להיווסדה, והינו בהשקעה כוללת של כ- 18 מיליון ₪.



אבינועם בן מוחה, מנכ"ל café café מציין את המהלך כחשוב ביותר לרשת מאז הקמתה. לדבריו "רשתcafé café גילתה בשנים האחרונות שעורי צמיחה חסרי תקדים והפכה למותג בתי הקפה מהמובילים והגדולים בישראל. כעת, על מנת לשמור על המותג ולחזקו מבית וחוצה, יש צורך גדול בחידוד ואיחוד המסרים אשר מגיעים לצרכן הקצה בסניפים השונים, וכך לחזק את אמינות הרשת בעיניו. לקוח אשר מגיע לסניף של הרשת בחיפה צריך להיות מסוגל לחוות את אותה החוויה אותו הוא מכיר, זוכר ואוהב מסניף של הרשת בירושלים". עוד הוסיף בן מוחה: "הרשת פועלת בהשקעה כספית לא מבוטלת על מנת שלזכיינים תהיה את האפשרות להעניק ללקוחותיהם חוויית בילוי שלמה הכוללת מענה מקיף לכל דרישותיהם הקולינאריות, וזאת באריזה צעירה המשדרת נוחות ואיכות".



במסגרת ההשקה, מעלה הרשת קמפיין טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, שלטי חוצות ואוטובוסים בעלות של כ-2 מליון ₪ תחת המסר, "קפה קפה – כל יום פוגשים טעם חדש". חברון – זלצמן הפיקו את הקמפיין והעיצוב הוכן ע"י פירמה – חברה למיתוג".



כחלק עיקרי למהלך, משיקה הרשת תפריט חדש הכולל היצע רחב ומרענן של מנות מהמטבח הישראלי, האיטלקי וכן מנות עיקריות אקלקטיות המשלבות מתכונים מאזורים שונים בעולם בהתאמה לטעם הישראלי. התפריט, אשר יוטמע בכלל הסניפים, כולל גרסאות לתפריט כשר, לא כשר ובכשרות גבוהה למהדרין בהתאמה לסניפים הרלוונטיים.



כמו כן יעברו כל סניפי הרשת התאמה לקונספט עיצובי עדכני, המושתת על קווים צעירים וצבעוניים. הקונספט העיצובי יבוא לידי ביטוי בעיצוב פנים, עיצוב מוצר, דרך ההגשה, מדי הצוות והקמפיינים הפרסומיים.



לדברי דורון גולדנברג, מנכ"ל משותף בחברת המיתוג firma אשר אחראית על המיתוג החדש של הרשת: "רענון שפת העיצוב שלcafé café בא כהמשך ישיר לתהליך המיתוג של הרשת שנעשה לפני כ- 4 שנים, וממשיך את רעיון המותג, המדבר על אי של שקט בחיים שלנו. השפה המותגית של הרשת אמורה ליצור חוויה של בילוי והנאה, ולספק תחושה של יציאה מבורכת ומרגשת משגרת היום יום. הצבעוניות החדשה מבטאת חוויה מגוונת, צעירה ושמחה, יחד עם השפה העיצובית שמגיעה מחוויה אישית ואנושית ויוצרת תחושת שייכות וקרבה".



השקת המהלך הינה בעקבות עבודת מחקר ופיתוח, הן של שפת המותג והן של התפריט החדש, אשר ארכה כ- 9 חודשים. הרשת צופה כי עד לחודש אוגוסט בשנת 2010 יושלם המהלך והשינויים יוטמעו בכלל הסניפים.



רשתcafé café הינה חברה פרטית אשר הוקמה בתל-אביב בשנת 2001. הרשת הינה בבעלות איש העסקים רונן נמני ובת זוגו מיקי טיל, ומונה כיום למעלה מ- 100 סניפים, רובם על בסיס שיטת זכיינות, וכ- 4500 עובדים.



את שנת 2009 סיימה הרשת עם מחזור מכירות של כ- 300 מיליון ₪, וזאת בהשוואה לשנה הקודמת לה (2008) אותה סיכמה הרשת עם מחזור מכירות כולל של כ- 200 מיליון ₪.



שוק בתי הקפה בישראל מורכב משני שחקנים עיקריים: הרשתות הארציות (בתי קפה, עגלות קפה וחנויות נוחות) ובתי קפה פרטיים. עפ"י המחקר צ'מנסקי בן שחר ושות' בע"מ, שוויי שוק זה, שצמח בשנים האחרונות בכ-35%, מגלגל כיום כ-3.5 מיליארד ₪.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)