בקמפיין הפרסומי אשר יעלה לשידור החל ממחר נראה שי אביבי פונה אל צופי הטלוויזיה מ"לשכתו" ומבקש סליחה מלקוחות ויזה של Cal על שיטת הנקודות ה"מאפנע", על 'חוברת המבצעים הפאתטית' ועוד ועוד. זאת לאור התכנית החדשה שמשיקה Cal אשר תחליף את שיטת הנקודות בכרטיסי האשראי. במסגרת התוכנית החדשה יוכלו לקוחות לבחור רשתות קבועות בהן הם רוצים לקבל הנחה, בהתאם לסכום ההוצאות הממוצע בכרטיס האשראי.
Cal הייתה חברת כרטיסי האשראי הראשונה שהביאה לפני כ-20 שנה את שיטת הנקודות לארץ, במטרה לעודד את הצרכן הישראלי לעבור משימוש בכסף מזומן לשימוש בכרטיס אשראי. היום, כאשר אחוז החדירה של כרטיסי האשראי בקרב משקי הבית עומד על כ-75% ולאחר שערך הנקודות הלך וירד במשך השנים, מציעה החברה לציבור הישראלי תכנית חדשה ומתקדמת העונה לצרכיו המשתנים של הלקוח. מעבר להעדפות הצרכן מדובר כאן גם בהגברת הנאמנות לרשתות המשתתפות במבצעים המספק ערך מוסף לעסקים המפרסמים.
למהלך החדש של Cal קדם תכנון אסטרטגי חסר תקדים שכלל השקעה של עשרות מיליוני שקלים בתשתיות טכנולוגיות ביניהן: הקמת אתר אינטרנט חדש שבאמצעותו יוכלו לקוחות החברה להצטרף לתכנית בצורה קלה וידידותית, ומעבר לדפוס דיגיטלי ולמערכת CRM אנליטי שהופכים את דף הפירוט החודשי למדיום שיווקי של החברה מול הלקוח.
"אי אפשר להתעלם מן העובדה שלקוחות רבים התייחסו אל כל עניין צבירת הנקודות בביטול, ולא השתמשו בהן כלל, אומר ארז פז, סמנכ"ל השיווק של Cal. המטרה שלנו במהלך התקשורתי החריג והבלתי שגרתי הזה היא לעשות את מה שמעולם לא נעשה בשום מהלך פרסומי בישראל – להגיד את האמת ולבקש סליחה. כן, שיטת הנקודות היא נחלת העבר, ורק חברה מובילה כמו Cal יכולה להביא ללקוחותיה את הדבר הבא – תוכנית הנחות בלעדית והרבה יותר מתגמלת. וכשכל המסר, הכן והישיר הזה עטוף בהומור ובהגשה של שי אביבי, אנו סבורים שציבור הלקוחות שלנו יעריך את הדרך המקורית שבה בחרנו לדבר איתו. הקמפיין הזה הוא כל מה שאתה לא מצפה ממהלך כל כך משמעותי להיות – הפקה פשוטה וחכמה, נטולת מוסיקה או אפקטים והפניית הצופה אל אתר האינטרנט. בקיצור כל מה שלא עשו עד היום בפרסום, ולכן פרסום במיטבו."