חברת
חברת Cal ממתגת את כל מוצרי האשראי שלה תחת השם "אשראי אחראי", בהשקעה של 4 מיליון ₪. איחוד כל מוצרי האשראי תחת מותג אחד, בא להמשיך ולמצב את Cal כחברת אשראי. המהלך כולל קמפיין בטלוויזיה, בקולנוע, בעיתונות ובאינטרנט שיעלה ב- 9 ביוני בהובלת שי אביבי.
לדברי רונן גלפרין, סמנכ"ל השיווק של Cal: "כפי שאמרנו כשהשקנו את האסטרטגיה "לחיות נכון", המשכנו לאורך כל השנה האחרונה לייצר עבור לקוחותינו מעטפת שלמה של מוצרי אשראי וכלים לניהול פיננסי נכון מהמתקדמים ביותר בשוק. מיתוג כל מוצרי האשראי תחת מותג אחד יאפשר לנו להציג בפני הלקוח את כל מגוון מוצרי האשראי הקיימים היום ב-Cal בצורה פשוטה כך שהלקוח יוכל לבחור לעצמו את המוצר המתאים לו ביותר". גלפרין הוסיף כי עם נתח של יותר מ- 60% בשוק האשראי הצרכני החוץ בנקאי, ולאור מחנק האשראי הקיים במשק, Cal היא היום האלטרנטיבה לאשראי הבנקאי.
ממחקרים שערכה Cal עולה כי הצרכנים זקוקים לאשראי, אך מחפשים מקור מימון שהם יכולים לסמוך עליו ושיעניק להם אשראי התפור על-פי מידותיהם ומותאם ליכולותיהם הכלכליות.
"אשראי אחראי" מאגד את כל מוצרי האשראי והכלים של Cal ביניהם: הלוואה ב- 0% ריבית, הלוואה לכל מטרה, כרטיס Active, חיוב חודשי קבוע, פריסת תשלומים, דחיית משיכת מזומנים, עדכונים שוטפים על ביצוע עסקות ב- sms, דפי פירוט במייל.
אתר אינטרנט משוכלל ביותר הכולל: כלים אינטרנטים לניהול התקציב המשפחתי, תצוגה וניתוח גרפי של ההוצאות, מחשבון מט"ח לחישוב עסקות בחו"ל, התאמת כרטיס, מאמרים, המלצות ועוד.
לקראת המהלך, כל נציגי השירות והמכירה של החברה עברו הכשרות והדרכות לתשאול והתאמת המוצר הנכון ללקוח, וכן, יציעו ללקוחות שייקחו אשראי אימון (coaching) חינם עם היועצים מחברת "תות" (של אלון גל) וסדנאות להתנהלות פיננסית נכונה.