Cassidi עולה בקמפיין פרסום למיתוג הרשת בהשקעה של כחצי מיליון דולר

רשת האופנה cassidi עולה בקמפיין פרסום לקולקציית אביב – קיץ 2007 בכיכובה של הדוגמנית האירופאית סוזנה גרגורובה ובהשקעה של כחצי מיליון דולר. הקמפיין, באמצעות פרסום פרנקו, כולל עיתונות ארצית, מגזינים, טלוויזיה ושלטי חוצות והינו חלק מתהליך המיתוג שהחלה הרשת בעונה שעברה. הרשת ממשיכה בקו שהתוותה לעצמה בתהליך המיתוג תחת אסטרטגיה של "LIFE IS ABOUT DETAILS" (החיים מסתתרים בפרטים הקטנים).



Cassidi פועלת בקונספט של חנויות בוטיק ובימים אלה משלימה הרשת מהלך של עיצוב חנויות בקונספט חדש ומצרפת מעצבת אופנה עם ניסיון רב בתחום האופנה והסטיילינג אל מערך המעצבים ברשת. המעצבת תהיה אמונה על גיבוש קו העיצוב החדש המותאם לקהל האירופאי המוגדר כחלק מקהל היעד של הרשת.



רשת האופנה cassidi נמצאת בבעלות משפחות בן שיטרית ושרים. הרשת הוקמה בשנת 1979.



משרדי ההנהלה והשיווק ממוקמים באזור התעשייה של ראשל"צ, בשטח של כ-1,500 מ"ר. החברה מעסיקה 160 עובדים ומפעילה מועדון לקוחות ובו למעלה מ-30,000 חברות.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13