CASTRO מציגה את קמפיין הפרסום המוביל לעונה תחת הקונספט: "Take it when you have the chance".
קמפיין הפרסום של קסטרו נעשה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה כוללת של כ-3.5 מיליון ₪. הקמפיין יעלה ב-29 למרץ בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24, בעיתונות היומית ויקבל ביטוי בחלונות הראווה ובנקודות המכירה. הקמפיין יכלול גם הפניה לאתר האינטרנט של קסטרו www.castro.com בו ניתן יהיה לצפות בקולקציית השמלות החדשה ובנוסף בגרסה בלעדית ונועזת של הסרט.
יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של CASTRO אמרה לרגל השקת הקמפיין: "קמפיין הפרסום המוביל להשקת קולקציית אביב קיץ 2007 של CASTRO יתמקד בקולקציית השמלות, תוך דגש על הבטחת הערך האומר כי אם לא ייקחו את הפריט האהוב עליהם בביקורם בחנות, יש סיכוי שבביקורם הבא בחנות הפריט כבר לא יהיה. לכן כשרואים משהו שאוהבים… קחו אותו כי יתכן וזו ההזדמנות היחידה – take it when you have the chance."
קמפיין הפרסום של קסטרו מציג סרטון פרסומת באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.
בסרטון הפרסומת נראית עובדת מלון יפהפה (הריקה פרננדה), במלון פאר יוקרתי, המפתה את אחת מאורחות המלון. עובדת המלון הולכת יחד איתה אל סוויטת האירוח היוקרתית והשאר בסוף המפתיע.
הלוקיישן שנבחר לצילום הקמפיין הוא מלון "4 עונות" בבנגקוק – תאילנד, מלון בו מצלמים בפעם הראשונה ולאחר אישור מיוחד. המלון בעל אוירה אוריינטלית יוצאת דופן והצילומים בו נערכו במספר מיקומים ייחודיים בתחומו. הקמפיין בכיכובה של הדוגמנית הברזילאית: הריקה פרננדה אשר הובילה את קמפיין הסקיני ג'ינס של קסטרו.