CASTRO מציג לראשונה בישראל: Freestyle by CASTRO. היקף הפעילות החדשה כ- 500 אלף שקל והיא פונה לקהל יעד צעיר. הפעילות תימשך לתקופה של 3 חודשים
יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של CASTRO: "אנו גאים להציג לראשונה מהלך אינטראקטיבי מתמשך באינטרנט, המיועד לצעירים ובשיתוף עם אחד מהאתרים המובילים בישראל. מהלך המהווה צעד נוסף בהשגת המטרה שהצבנו לעצמנו: להמשיך להפתיע ולרגש את לקוחותינו ולהוביל את האופנה בישראל".
"ממחקרים שערכנו עולה כי תחום האופנה ועולם האינטרנט מהווים חלק מרכזי בסגנון החיים בקרב הצעירים וכי כבר כיום הם עושים שימוש וחיבור ביניהם לצורך מציאת דרכים חדשות לאמירה וסגנון אופנתיים. זה אך טבעי שקסטרו, כמותג אופנתי ישראלי מוביל, תיקח את החיבור הזה צעד אחד קדימה להענקת חוויה אופנתית של מראה אישי ועכשווי המתאים לאישיות הלובש ולצרכיו, בשיתוף הגולשים". מוסיפה קרני.
במסגרת מהלך מתמשך, הראשון מסוגו בישראל, מציעה קסטרו בשיתוף פעולה עם אתר וואלה!, חוויה אופנתית ייחודית: הגולשים יוזמנו להגיש מועמדות להשתתפות בפעילות, כאשר מכל המועמדים ייבחרו 10 גולשות וגולשים שיזכו לככב בהפקת אופנה מקצועית שתתועד בסרטון אשר ישודר במיני סייט ייעודי בוואלה!, ובנוסף, מערכת לבוש של קסטרו מתנה!
מבין הזוכים להשתתף בפעילות, יאפשרו קסטרו ו-וואלה! לגולשים לבחור את המשתתף בעל ההופעה המדליקה ביותר, וזה יזכה בתווי קנייה לרכישה בחנויות רשת קסטרו וקסטרו מן עבורו ועבור שניים מחבריו.
כמו כן, יוכלו ליהנות הגולשים העונים נכונה על שאלות הקשורות בפעילות לקבל הטבות על רכישת פריטי הלוק המשודרג שהוצגו במהלך הפעילות ברשת חנויות CASTRO ו CASTRO MEN.