CGS תקיים וובינר ראשון בישראל: תציג תרחישי שימוש ב- AR בעולמות תמיכה ושירות

חברת CGS, המתמחה
בפתרונות מיקור חוץ גלובליים למוקדי תמיכה ושירות, תקיים וובינר ראשון בישראל
שיעסוק ב"האצת מכירות וניהול מוקדי תמיכה ושירות גלובליים". הוובינר
נועד לספק לבכירים בחברות ישראליות, אשר פועלות או מתכננות לפעול בשוק הבינלאומי,
ידע מתקדם אודות ניהול מערך תמיכה גלובלי תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה. בין
הנושאים שידונו בוובינר יוצגו תרחישי שימוש בטכנולוגיית מציאות מועשרת (
AR) כדי לקצר זמן לפתרון בעיות ולהעצים את חווית הלקוח. הוובינר גם
יעסוק
Revenue Acceleration להגברת
מכירות ומיצוי פוטנציאל ערוצי הפצה.


בוובינר יקחו חלק שניים מבכירי CGS הגלובלית,
אשר מעורבים בתהליכי שירות, תמיכה ולמידה, בחברות ע
נק כגון טושיבה ומקדונלדס:
סטיבן פטרוק, נשיא חטיבת מיקור חוץ ב-
CGS, ודאג סטפן, נשיא
חטיבת לימוד ארגוני.
יפתח את האירוע פיל פרידמן,
נשיא ומנכ"ל
CGS.


בסקר שביצעה CGS בחודשים
האחרונים, עלה כי במיוחד לאור הריחוק החברתי שנכפה על לקוחות, הם מעניקים חשיבות
גבוהה ל
קשר אנושי במוקדי תמיכה ושירות: 71% מהמשיבים ציינו כי הם נוטים
להשתמש פחות במותגים שאינם מציעים תמיכה מנציגים אנושי
ים.


"אנו נכנסים לתקופה מאתגרת, כאשר מצד אחד הלקוחות מצפים לזמינות גבוהה
בכל הערוצים, ומצד שני הם גם מצפים למגע אישי. כדי לענות על הציפיות האלה, גופי
שירות לקוחות ותמיכה חייבים להתנהל על בסיס תהליכים טובים מסוגם, כשהם נתמכים
בטכנולוגיות המתאימות, ובכך בדיוק עוסק בוובינר", אומר איתן לומברד, מנהל
CGS ישראל.

טכנולוגיית מציאות מועשרת (AR), שחלק מהוובינר יוקדש לה, מתבססת כאחת
מהטכנולוגיות המרכזיות שארגונים בוחנים כדי לעמוד בציפיות הגבוהות של לקוחות, תוך
השגת חסכון בפעילות. בסקר שביצעה
CGS בקרב בכירים, 91% ציינו כי AR סייע
לשפר שירות לקוחות במהלך המגיפה.


להרשמה:

https://act.cgsinc.com/CGSWebinarAcceleratingRevenue2021

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח