קניון CINEMALL מדווח על עלייה של 28% בפדיונות לעומת פסח קודם, עלייה של 30% במספר המבקרים לעומת פסח קודם ועלייה של כ-90% במבקרים לעומת יום רגיל. בנוסף נרשמה עלייה של כ-20% בפדיונות חנויות האופנה בקניון.
בני חליף, מנכ"ל קניון CINEMALL: "חג הפסח השנה אופיין במבצעים אגרסיביים בעיקר באזורים בהם יש ריכוז גדול של מרכזי קניות, כמו בסביבת קניון CINEMALL בצ'ק פוסט בחיפה. הצרכן היום ער יותר מתמיד למלחמת המחירים בין הרשתות והקניונים והוא מוכן לשנות הרגלי קנייה בשביל לקבל את קידום המכירות המשתלם ביותר. על כן, בבניית תמהיל השיווק לקראת החג השקענו לא רק בפעילויות אטרקטיביות לכל המשפחה אלא גם בקידום מבצעים משתלמים שהצרכן לא יכול להישאר אדיש אליהם".