CINEMALL חיפה מדווח על צמיחה של 28%

קניון CINEMALL מדווח על עלייה של 28% בפדיונות לעומת פסח קודם, עלייה של 30% במספר המבקרים לעומת פסח קודם ועלייה של כ-90% במבקרים לעומת יום רגיל. בנוסף נרשמה עלייה של כ-20% בפדיונות חנויות האופנה בקניון.


בני חליף, מנכ"ל קניון CINEMALL: "חג הפסח השנה אופיין במבצעים אגרסיביים בעיקר באזורים בהם יש ריכוז גדול של מרכזי קניות, כמו בסביבת קניון CINEMALL בצ'ק פוסט בחיפה. הצרכן היום ער יותר מתמיד למלחמת המחירים בין הרשתות והקניונים והוא מוכן לשנות הרגלי קנייה בשביל לקבל את קידום המכירות המשתלם ביותר. על כן, בבניית תמהיל השיווק לקראת החג השקענו לא רק בפעילויות אטרקטיביות לכל המשפחה אלא גם בקידום מבצעים משתלמים שהצרכן לא יכול להישאר אדיש אליהם".

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box