קמפיין חדש לבית האופנה comme il faut : קטלוג חורף 2006 מציג work in process עם קולקציה חדשה של בגדים ואביזרים, שצולמו בתצוגת אופנה לעובדות החברה. הקטלוג מעוצב בצורה ייחודית של פנקס בינוני, הכולל צילומים מתצוגת האופנה, מעניק חוויה של בגדים בתנועה, המוצגים על ידי דוגמניות ועובדות יחדיו. הקטלוג יצא בהוצאה מוגבלת ועשוי להפוך במהרה לפריט אספנים ייחודי.
הקטלוג מדוור בימים אלה ללקוחות החברה, ונמכר בחנויות comme il faut במחיר של 9 ₪, כשההכנסות ממכירתו מוקדשות לעמותת "אחת מתשע" – נשים למען נפגעות סרטן השד. את הדיוור מלוות מודעות בעיתונות הכתובה וקמפיין מקוון ב ynet ובאתרי אינטרנט של נשים ולייף סטייל. תצוגת האופנה, שצולמה ונערכה לקליפ, הוקרנה בטיסות אל-על במהלך אוקטובר ומופיעה באתר האינטרנט של החברה. באתר www.comme-il-faut.com, ניתן גם לראות מקרוב את הפריטים מקולקציית החורף וליהנות מן התמונות של הנשים שרקחו את התצוגה ולקחו חלק בתהליך העבודה. ההשקעה הכוללת על הקמפיין היא 250,000 ₪.
בתצוגת האופנה, המתועדת בקטלוג, הוצגו חמש קבוצות בגדים: מחויטים- מראה מתוחכם, אלגנטי, פורמאלי עם טוויסט, Casual– מראה צבעוני, ספורטיבי ואנרגטי, צלליות- מראה רך באווירת פנאי מתוחכמת, ערב- מראה דרמטי, מהודר בעידון, רדיקל- מראה בועט, חדשני, מחוספס. עמודיו האחרונים של הקטלוג מוקדשים לעובדות החברה , אשר הציגו את בגדיהן בתצוגת האופנה, כל אחת מארונה הפרטי, בעוד הדוגמניות צפו בהן.
וכמו ב- comme il faut, את הדברים עושים אחרת: תצוגת האופנה נוצרה, בוימה והופקה על ידי עובדות החברה, והוצגה בסטודיו עבורן. מיכל כהן, סמנכ"לית השיווק: "אנו מאמינות בעשייה אחרת, כזו שנותנת נוכחות לעובדות ולתהליך יצירת הבגד על ידן. על פי תפישתנו, האישה היא במרכז והבגד מלווה אותה, מדגיש את גופה, מלווה אותה, מסייע לה לגלות את עצמה ולא מנסה להסתירה. קולקציית החורף מפרה את החלוקה המסורתית בין נוחות ליופי ומציגה בגדים מרווחים, אשר מאפשרים לאישה להתענג מגופה ומיופייה וליהנות בו זמנית מנינוחות ואופנתיות עדכנית".