Couchbase קיבלה את הסמכת AWS Outposts Ready

Couchbase, ספקית מובילה של בסיסי נתונים מודרניים ליישומים
השיגה את הסמכת
AWS Outposts Ready, המהווה חלק
מתוכנית
AWS Service Ready . הסמכה זו
מוענקת ל-
Couchbase לאור
יכולתה להציג אינטגרציה מוצלחת של הפתרון שלה עם
AWS Outposts – שירות מנוהל
לחלוטין אשר מרחיב את התשתית והשירותים של
AWS, את ה- API והכלים לכמעט כל בסיס נתונים, שטח אחסון באתר משותף, או בהפעלה מקומית
(
On Premise) – ליצירת חוויה היברידית
אחידה.

פלטפורמת Couchbase, המורכבת מ-
Couchbase Server, Couchbase Lite ו- Couchbase Sync
Gateway
, יכולה לקחת נתונים ולהביא את המחשוב אל ה- Edge בעזרת
בסיס נתונים מודרני וטכנולוגיית סנכרון. רק
Couchbase תומכת במודל
ההטמעה בכל שכבה אפשרית, החל מהענן ועד לתשתית ההיקפית, כשהיא מבטיחה שנתונים
חיוניים לעולם לא יפסיקו את התנועה שלהם בין היישומים לבין המשתמשים שזקוקים להם.
AWS Outposts מציעה את היכולת להטמיע את Couchbase על גבי
תשתית
AWS סטנדרטית בקצה (Edge) מעבר
לבסיסי הנתונים המסורתיים המוגבלים לאזור מסוים, כולל בהטמעות מקומיות של הלקוח.

אחסון ועיבוד נתונים באופן מקומי ב- Edge מבטיחים בצורה טובה יותר השהיה אולטרה-נמוכה ושליטה בנתונים עבור יישומים
ושירותים חיוניים. הדבר מספק יתרונות בתרחישי שימוש שונים בתעשיות כגון: ייצור,
טלקום, שירותי בריאות, קמעונאות, מדיה ועוד. המשמעות היא שבתי חולים יכולים לספק
טיפול טוב יותר באמצעות ניתוח נתוני מטופלים בזמן אמת, מפעלים יכולים לזהות ולמזער
בעיות לפני שהן מובילות להשבתה וקמעונאים יכולים לספק חוויות מעולות לקונים לקראת
החגים באמצעות הצעות בזמן אמת ושירות אוטומטי.

"קבלת ההסמכה AWS Outposts Ready מסייעת לבדל את Couchbase כחברה ברשת
השותפים של
AWS, עם פתרון שנבדק במלואו על גבי "AWS
Outposts
, מסביר ליאור תגור, מנכ"ל Couchbase ישראל ומזרח אירופה. "השותפים הנכללים ב- AWS Service
Ready
הציגו הצלחה בבניית מוצרים המשתלבים בשירותי
AWS, והתוכנית מסייעת ללקוחות להעריך ולהשתמש בטכנולוגיה שלהם באופן
יעיל, בהיקפים גדולים וברמות שונות של מורכבות".

" כחלק מהיוזמות שלהם למודרניזיציה מקיפה, לקוחות
מחפשים אחר דרכים טובות יותר לאחסן ולנהל את הנתונים שלהם בכל רחבי הארגון",
אמר ג'ורג' אליסיווז,מנכ"ל,
AWS Outposts.
"בעזרת
Couchbase Server ל- AWS Outposts, לקוחות
מקבלים פתרון עם ביצועים גבוהים ויכולות מקיפות של ניהול נתונים, באמצעותן הם יכולים
להשתמש עם כל יישום בסביבה שלהם – על גבי
AWS Outposts או AWS Regions – ולקבל חוויה היברידית אחידה באמת".

"Couchbase נרגשת לקבל
את הסמכת
AWS Service Ready. בכך אנו ממשיכים לחזק מערך השותפים שלנו
בניידים וברשת ההיקפית כדי לספק חוויה עדיפה עבור לקוחותינו", אמר מאט
מקדונוט, סגן נשיא פיתוח עסקי ואסטרטגיה ב-
Couchbase.
"ההסמכה הזו מדגישה את המחויבות שלנו לסייע ללקוחותינו לעמוד ביעדים
הטכנולוגיים שלהם ולהשיג אופטימיזציה של עלויות, אג'יליות וחדשנות. זאת באמצעות
מינוף הגמישות, היקף השירותים וקצב החדשנות המובנים ב-
AWS".

AWS" יצרה את תוכנית השותפים כדי לתמוך
באינטגרציה והפעלה חלקה של פתרונות
AWS Outposts . היא מסייעת
ללקוחותיה לזהות מוצרים המשתלבים ב-
AWS Outposts, כדי שיוכלו
להשקיע פחות זמן בהערכה של כלים חדשים, ויותר זמן זמן בהרחבת השימוש במוצרים שלהם
אשר משתלבים באופן מלא בהפעלות של
AWS Outposts",
מוסיף תגור.

אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח