CTV חברת המדיה הדיגיטאלית הגדולה בישראל, מקבוצת פישמן, מרחיבה את פריסת טלוויזיות החוצות ברחבי הארץ.
במסגרת ההתרחבות הציבה השבוע החברה מסכי חוצות דיגיטאליים נוספים בחוצות המפרץ בחיפה, בירושלים, בחולון, באשדוד ובראשון לציון. המסכים ממוקמים במיקומים מרכזיים ובולטים כחלק מהחשיבה האסטרטגית של החברה. היקף ההשקעה בפרויקט נאמד בכ 2 מיליון דולר.
חברת CTV הינה מהגדולות בארץ בפריסה טלוויזיונית רחבה בארץ. החברה מחזיקה בכ 15 מסכים בפריסה ארצית אשר מיוצרים על ידה ונשלטים על-ידי מערכת ניהול תוכן מתקדמת המותאמת לקהלים ייעודיים ברצועות שידור ומצלמה מתקדמת המאפשרת בקרה על כמות הנחשפים למסך במהלך שעות היממה; וכן, באלפי מסכי פרסום אלקטרוניים בנקודות שירות ומכירה, רשתות שיווק, בנייני משרדים, טלוויזיות חוצות וכן במערכות פרסום באמצעות שמע וכריזה בנקודות מכירה, קניונים ורשתות שיווק ומספקת את המגוון הגדול ביותר של פתרונות דיגיטאליים מחוץ לבית.
לדברי יקי וטורי, מנהל הפיתוח העסקי: "חברת CTV עברה בשנה האחרונה תהליך אדיר של פיתוח: שיתוף הפעולה מול בנק דיסקונט גדל למעלה מ 50% , אנו מסיימים בימים אלו את פריסת המסכים בחדרי האוכל של חברת קוקה קולה בכל הארץ לאחר פיילוט מוצלח והתרחבות בפריסת מסכי החוצות. בתחום האודיו, אנו ממשיכים להתפתח ולהיכנס לקניונים נוספים. כמו כן, לאחרונה הקמנו שתי תחנות רדיו נוספות בביג יקנעם ובקניון הסיטי, באשדוד. כיום מפעילה החברה תחנות בכ 50 קניונים מהמובילים בארץ".
חברת CTV מתמחה בפתרון ONE STOP SHOP בתחום שינוע תכנים דיגיטאליים ב- Indoor ו- Outdoor הן לווידיאו והן לאודיו. מערך השירות כולל בין השאר: סטודיו לעיצוב, אולפן הקלטות, מחלקות תפעול ארצית, מחלקת שירות לקוחת ומחלקת פיתוח תוכנה.