cupid עלתה בקמפיין עדויות אינטרנטי – "לכל אחד יש וידוי הקשור באהבה"

אתר ההיכרויות cupid שיצא בהחלטה פרסומית אסטרטגית לפרסם קמפיינים רק עם אנשים אמיתיים, העלה קמפיין אינטרנט שכותרתו: "לכל אחד יש וידוי הקשור באהבה…".


את קמפיין האינטראקטיבי מובילה חברת האינטראקטיב נקסט-אין, והוא כולל קטעי וידאו של אנשים אשר משתפים אותנו בווידויי אהבה. הקטעים כולם משודרים בערוץ ייעודי לפעילות ב"אמבטיה" של פורטל קשת.



הקמפיין, בתקציב של 60 אלף דולר, עולה באתר קשת וגם בפריים ראשון של פורטל וואלה.


פרט לקונספט המיוחד, הכולל שימוש בווידויים אמיתיים, הפעילות כוללת קריאיטיב של כמה קטעי וידאו המתחלפים בניהם על גבי הבאנר ע"י הגולש באמצעות roll over .



"בקמפיין זה נקסט-אין לקחה את המהות של אתר Cupid, והוא מציאת אהבה, והביאה אותו למדיית הפרסום באינטרנט. מאחר ווידויי האהבה הם משהו שמעניין את כולנו, בחרנו להבליט זאת בקמפיין וכל זאת בשימוש בווידויים אמיתיים. יתרה מזאת, אנו מאפשרים גם לגולשים להכניס למיניסייט את וידויי האהבה שלהם ובכך לשתף את קהל הגולשים בפעילות אקטיבית בקמפיין", אומר רן ברקו, מנכ"ל נקסט-אין.



"Cupid הוא לא מותג שמוכר ביטוח או לימודים – אלא הוא הפלטפורמה הראשונה בארץ שהעניקה ומעניקה את האפשרות לאנשים להכיר וליצור קשרים אמיתיים. מתוך הנסיון וההבנה CUPID לא מוכר אשליות באופן הפרסומי הסטנדרטי, אלא פונה באופן יותר ישיר, אמיתי וכן", אומרת ליבי כהן, מנהלת המותג Cupid. "הקמפיין הוא פיצוח טוב של אמת בפרסום וקריאטיביות אטרקטיבית לצופה".


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח