אתר ההיכרויות cupid שיצא בהחלטה פרסומית אסטרטגית לפרסם קמפיינים רק עם אנשים אמיתיים, העלה קמפיין אינטרנט שכותרתו: "לכל אחד יש וידוי הקשור באהבה…".
את קמפיין האינטראקטיבי מובילה חברת האינטראקטיב נקסט-אין, והוא כולל קטעי וידאו של אנשים אשר משתפים אותנו בווידויי אהבה. הקטעים כולם משודרים בערוץ ייעודי לפעילות ב"אמבטיה" של פורטל קשת.
הקמפיין, בתקציב של 60 אלף דולר, עולה באתר קשת וגם בפריים ראשון של פורטל וואלה.
פרט לקונספט המיוחד, הכולל שימוש בווידויים אמיתיים, הפעילות כוללת קריאיטיב של כמה קטעי וידאו המתחלפים בניהם על גבי הבאנר ע"י הגולש באמצעות roll over .
"בקמפיין זה נקסט-אין לקחה את המהות של אתר Cupid, והוא מציאת אהבה, והביאה אותו למדיית הפרסום באינטרנט. מאחר ווידויי האהבה הם משהו שמעניין את כולנו, בחרנו להבליט זאת בקמפיין וכל זאת בשימוש בווידויים אמיתיים. יתרה מזאת, אנו מאפשרים גם לגולשים להכניס למיניסייט את וידויי האהבה שלהם ובכך לשתף את קהל הגולשים בפעילות אקטיבית בקמפיין", אומר רן ברקו, מנכ"ל נקסט-אין.
"Cupid הוא לא מותג שמוכר ביטוח או לימודים – אלא הוא הפלטפורמה הראשונה בארץ שהעניקה ומעניקה את האפשרות לאנשים להכיר וליצור קשרים אמיתיים. מתוך הנסיון וההבנה CUPID לא מוכר אשליות באופן הפרסומי הסטנדרטי, אלא פונה באופן יותר ישיר, אמיתי וכן", אומרת ליבי כהן, מנהלת המותג Cupid. "הקמפיין הוא פיצוח טוב של אמת בפרסום וקריאטיביות אטרקטיבית לצופה".