חברת מדיה חדשה – Daz Productions Generation – תספק מגוון רחב של פעילויות הקשורות לעולם התקשורת ופרסום לקהל צעירים דוברי רוסית. מדובר בחברת מדיה חדשה, שניפתחה לאחרונה, חלוצה מסוגה בישראל, שתפנה לקהל צעירים דוברי שפה הרוסית.
החברה תעסוק במגוון רחב של פעילויות הקשורות לעולם התקשורת ופרסום לצעירים דוברי רוסית בארץ ותעניק פתרונות לגורמים המחפשים הזדמנות להיחשף למגזר הרוסי ולצעירים בפרט. בין מחלקות החברה: מחלקת פרסום וקד"מ, מחלקת יח"צ, מחלקת פיתוח תכנים לטלוויזיה, אינטרנט וסלולר, מחלקת גרפיקה ואנימציה ממוחשבת, מחלקת ייצוג אומנים והפקת אירועים ועוד. במקביל לחברה החדשה, תפעל חברה בת – "Impulse Projects Generation", המייצגת בישראל בין היתר, מספר מגזינים ופורטלים המובילים ברוסיה, בנושאים השונים הקשורים לעולמם של הצעירים.
לדברי דני (דמיטרי) זקון, מנכ"ל משותף בחברה, רוב חברות המדיה והפקה מגזריות הפועלות כיום בשוק, אינן מתמקדות ספציפית בצעירים הרוסיים ולא מעניקות את המענה הראוי. "אנו מבינים היטב את המנטליות הרוסית ומכירים מקרוב את הצעירים דוברי רוסית ונתמקד קונקרטית בהם. מדובר במעל 220 אלף ישראלים צעירים דוברי שפה הרוסית, המהווים קהל יעד מאוד אטרקטיבי למותגים השונים מישראל ומחו"ל. הצעירים הרוסיים אוהבים לנסות דברים חדשים, בעיקר אם מנסים אותם ישראלים, במיוחד כאשר מדובר במותג חדשני. המותג יכול להיות מכל תחום.
זקון מציין, שהאוכלוסייה הרוסית והצעירים בפרט, ידועים כמי שמשקיעים במוצרי איכות ואף מוכנים להרחיק לכת כדי למצוא אותם. "מדובר בקהל היעד פוטנציאלי שעל פי רוב אוהב לקנות, להתלבש, לבלות, לנסוע, לטוס, לאכול, לשתות טוב ומוכן לשלוח את היד לכיס. זוהי הזדמנות נהדרת עבור חברות השונות ומותגים הרבים להיפתח לקהל חדש ואיכותי, הזדמנות לחשוף בפני הצעירים דוברי השפה הרוסית מגוון רחב של מוצרים ושירותים באמצעות החברה החדשה".