Dell ישראל בקמפיין BTL ייחודי: עשרות עמדות תצוגה ייחודיות למחשבים ניידים ברחבי הארץ

יצרנית המחשבים DELL ישראל בשיתוף משרד הפרסום ברוקנר נטע, משיקה בימים אלו קמפיין BTL ייחודי, הכולל כ-100 עמדות תצוגה צבעוניות בהן יוצגו מחשבים ניידים מתוצרת Dell. העמדות, אשר הופקו בעלות כוללת של כ-80,000 דולר, ניצבות ברשתות השיווק ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.



לקמפיין שתי מטרות עיקריות: הצגת המחשבים הניידים המתקדמים ביותר מתוצרת Dell לצרכן הסופי ופעילות בשוק הקמעונאי במסגרת השקעה מתמשכת של יצרנית המחשבים בערוצי ההפצה שלה.



עמדות התצוגה, אשר מהוות מתקן אידיאלי להצגה ולהפעלה של מחשבים ניידים, הינן נוחות לשימוש הן על ידי הצרכן והן כבסיס מכירתי ברשתות השיווק בהן הן מוצבות. העמדות, העשויות מפרספקס וכוללות מגן מובנה למסך ולמקלדת, ממותגות Dell בצבעוניות שובת לב, ובהחלט יוצאות דופן במראה המעניין שלהן. לעמדות 3 דגמים עיקריים: עמדה למחשב נייד בודד, עמדה ל-2 ניידים ועמדה ל-4 ניידים.



מנהל השיווק של DELL ישראל, שלומי קוארטלר, אמר כי: "DELL, יצרנית המחשבים העולמית, שמה לה לדגש להגיע לצרכן הסופי, דרך המשווקים, בצורה ייחודית, נוחה ופונקציונליות. אנו מאמינים כי העמדות החדשניות יעשירו את חוויית הקניה של הצרכן ויאפשרו לו להשתמש במחשבים המתקדמים מתוצרתנו באופן הישיר, המהנה והיעיל ביותר."



העמדות, אשר הופקו על ידי משרד הפרסום ברוקנר נטע, ניצבות ברשתות השיווק מגה, סקאל דיוטי פרי ואופיס דיפו.



Dell (נסדא"ק: DELL) קשובה ללקוחותיה ומספקת להם טכנולוגיה ושירותים חדשניים, אמינים ורבי ערך. המודל העסקי הייחודי של מכירה ישירה מאפשר ל-Dell למכור יותר מערכות ברחבי העולם מכל חברת מחשבים, עובדה המציבה אותה במקום ה-25 ברשימת 500 החברות המובילות של Fortune. הכנסות החברה בארבעת הרבעונים האחרונים הסתכמו ב-56 מיליארד דולר.

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים