חברת Dell ישראל מעלה קמפיין משולב לקידום השקת סדרת המחשבים הניידים החדשה Latitude E ואת דגמי סדרת ווסטרו ולקידום שרתים חדשים מסדרת PowerEdge המיועדים למגזר העסקי.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויעלה בשבועות הקרובים באמצעות מודעות ואינסרט בעיתונות בהשקעה כוללת של כ-160,000 דולר.
לדברי שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של Dell בישראל: "Dell ממשיכה להשקיע ולפתח את המגזר העסקי עם השקתה של סדרת ניידי E החדשה , שתוביל את עולם העסקים. סדרה זו, הכוללת מספר סוגים של דגמים, כולל מגוון תכונות חדשות דוגמת חיי סוללה של עד 19 שעות, תאורת מקלדת המותאמת לתאורת סביבת העבודה, צבעוניות המארז ועוד. מחשבי הווסטרו, אותם אנו מקדמים מיועדים לצרכיו של מגזר ה-SMB (עסקים בינוניים וקטנים). זאת על פי אסטרטגיית השיווק העולמית של חברת Dell במסגרתה אנו פועלים ליצירת מוצרים מותאמים אישית לצורכי השוק במגזרים השונים בהם אנחנו מתמקדים."