עמנואל פיתוסי, מנכ"ל Dior ישראל: "הצגת Dior כמותג אופנה בסביבה יוקרתית מגדילה באופן טבעי את המכירות ומבדלת אותו משאר המותגים המזוהים עם קוסמטיקה בלבד".
Dior ישראל חונכת שתי נקודות מכירה חדשות בהשראת קונספט המכירה של המותג בגלרי לה פייט, במשביר לצרכן בקריון וברמת אביב.
מדובר למעשה בפיתוח נקודות מכירה ייחודיות, כעין מתחמי אווירה, הממצבות את Dior כמותג על באופנה, טיפוח ואיפור, השומר בקפדנות על ערך היוקרה הבא ליד ביטוי בעיצוב רצפת המכירה, מוצרים ייחודיים ומגוון רחב ושירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
לדברי מנכ"ל Dior ישראל עמנואל פיתוסי: "כמו בכל העולם,Dior מעדיפה להשקיע בחוויית הקנייה מאשר במבצעים. שמירה על הערכים של Dior מעבירה ללקוח את מהות המותג ואת חוויית האופנה הפריזאית. עיקר המשאבים השיווקיים בשנת 2007 יוקדשו לפעילויות מיוחדות להדגשת ערכים אלה בכל אספקט אפשרי".
המותג Dior השתרש בהצלחה בזירת האופנה והקוסמטיקה במשך 30 השנים האחרונות בישראל. בשש השנים האחרונות בהן Dior עבר לאינטרקוסמא, בעזרת צוות מקצועי ומיומן המונה כ-100 דיילות, סוכנים ואנשי שיווק ומכירות, נתוני המכירות שלה המריאו באופן משמעותי והמותג DIOR תופס היום כ-10% משוק הקוסמטיקה הסלקטיבית.