קבוצת
קסטרו, קבוצת האופנה והלייף סטייל המובילה בישראל שהשיקה באוגוסט 2018 את תו
הקנייה שלה תחת השם "LOVE GIFT CARD", הכולל בו את מותגי הבית שלה – קסטרו,
הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה, איב רושה, קיקו מילאנו, ובאוגוסט הקרוב גם את
קסטרו HOME, מצרפת לשורותיה שתי שחקניות ענק, מותג
הספורט adidas ישראל שייתן מענה לקטגוריית הספורט, ורשת
חנויות בייביסטאר הישראלית שתיתן מענה למוצרים ואביזרים בתחום התינוקות.
רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס: "הצטרפותן
של אדידס ובייביסטאר לתו הקבוצתי מהווה ללא ספק כוח חדש ותחרותי לצד מענה רחב
ללקוחותינו במגוון גדול יותר של קטגוריות. היתרון הגדול ביותר של התו הינו תמהיל
המותגים האהובים לצד התמורה השווה עבור כספם של לקוחותינו. מתחילת הפעילות
לקוחותינו נהנים מאטרקטיביות התו, הכולל מבצעים והנחות לצד אפשרות מימוש התו באתרי
הסחר של קסטרו, איב רושה, קיקו מילאנו, ובקרוב בכל אתרי הקבוצה. כל אלה מייצרים
יתרונות מובהקים לתו ביחס למתחרים בשוק. בשלב הראשון אנו מתכוונים להציג את התו
החדש לשוק המוסדי בישראל, אשר מוערך במחזור מכירות של כ 6 מיליארד ₪ בשנה. אנו
צופים כי הרחבת תמהיל המותגים בתו הקניה של קבוצת קסטרו-הודיס, יתרום להגדלת
פעילות הקבוצה, ויעניק ללקוחותינו קשת רחבה של אפשרויות קניה במותגים הטובים
והאהובים ביותר, מתחום כלי הבית אותו נשיק בקרוב, קטגורית האופנה הנרחבת והמובילה
של הקבוצה, תחום הביוטי והאיפור, ועד לקטגוריית הספורט , הילדים והתינוקות".
תומר כהן, סמנכ"ל השיווק של adidas ישראל מסר: "שיתוף הפעולה של אדידס ישראל עם קבוצת קסטרו הודיס יאפשר
לקהל משתמשי הכרטיס ליהנות כעת גם ממוצרי הספורט של המותג הבינלאומי המוביל. שיתוף פעולה זה החל בשנה האחרונה עם כניסת
קטגוריית הנעלים והתיקים של אדידס לאתר של קסטרו והוא זוכה להצלחה ניכרת. כעת,
הרחבת שיתוף הפעולה עם תו הקנייה של קבוצת קסטרו הודיס, בייחוד לקראת תקופת החגים
שבאה עלינו לטובה, מהווה נדבך נוסף בהרחבת הפעילות של כלל המותגים בישראל ויביא
ערך רב לצרכנים.״
אברי קציר מנכ"ל רשת אביזרי התינוקות בייביסטאר מסר
: "בייביסטאר שמחים להצטרף לכרטיס ה- LOVE GIFT CARD של קבוצת קסטרו-הודיס .
אנו רואים יתרון גדול לכל הצדדים בו אנו מאפשרים להשלים זה את זה עם המוצרים
הטובים ביותר, ולהעניק לכלל הלקוחות חווית קניה שלמה ומצוינת".
לקבוצת
קסטרו-הודיס כ-400 חנויות בפריסה ארצית
לכלל מותגי הקבוצה בפריסה ארצית, וחנויות אי-קום מקוונות לכל אחד מהמותגים. התווים יכובדו ב-100% מערכם הנקוב ובתוקף ל-5
שנים, על פי חוק.
שוק
התווים ומתנות לעובדים מוערך בכ- 6 מיליארד שקל בכל שנה.