EllaComm ו-וואלה! גאות להשיק את UGLY TV – ערוץ וידאו אינטרנטי לצעירים: ערוץ הטלוויזיה UGLY, יעלה מחר (ב') לשידור באינטרנט בפלטפורמה ייעודית שנבנתה במקושרים, הרשת החברתית מקבוצת וואלה!. הערוץ כולל תוכניות רכש מרחבי העולם לצעירים בגילאי 14-25 ומשדר 24 שעות ביממה, עם לוח שידורים הבנוי ומותאם לקצב המהיר והדינמי של המדיה האינטרנטית.
בין התוכניות בערוץ ישנם מותגי תוכן מוכרים ופופולאריים מהעולם: "הפי טרי פרנדס", "הדודסונים", "דאבל דה פיסט", "סופר שטחיות" והסדרה זוכת הפרסים "אבות אבודים". התוכניות השונות מגיעות מבית היוצר של חברות הפקה מהמובילות בעולם כמו Fireworks, Adult Swim, Turner ו- Mondo Mini. בנוסף, ניתן יהיה לצרוך חלק מתכני הערוץ גם במתכונתVOD ובהמשך גם באמצעות מכשיר הסלולר.
הגישה לערוץ TV UGLY הינה בחינם ואינה מחייבת רישום למקושרים. עם זאת, משתמשים רשומים ברשת החברתית שיכנסו לערוץ, ייהנו משלל פיצ'רים חברתיים: תמונתם תופיע לצד חלון הווידאו, הם יוכלו להכיר גולשים הנמצאים באותו זמן בערוץ, לשוחח עמם ולשלוח פוסטים שיופיעו בזמן אמת לכל הצופים בערוץ. בנוסף, משתמשים רשומים יוכלו להגיב על תכנים וחבריהם יעודכנו על כך – דבר המאפשר אינטראקציה עם גולשים אחרים שאהבו את אותם תכנים.
UGLY TV הוא יוזמה של חברת EllaComm, המתמחה בייבוא ערוצי טלוויזיה לישראל. זהו הערוץ הראשון המופק על ידי החברה. הערוץ מהווה פריצת דרך כערוץ הראשון שפותח במיוחד לפלטפורמת האינטרנט בישראל. ההשקה הראשונית של הערוץ הינה בישראל כאשר במהלך השנה הקרובה יופץ הפרויקט גם לזירה הבינלאומית.
מ-EllaComm נמסר: "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם וואלה! ושמחים להיות חברת התוכן הראשונה אשר מעלה ערוץ טלוויזיה המופק כולו לאינטרנט ומשדר 24 שעות ביממה. אנחנו רואים בכך יריית פתיחה לגל הבא של הטלוויזיה ומקווים כי הקונספט הייחודי והחדשני של UGLY יהפוך לשם דבר בקרב קהל היעד בארץ ובעולם".
אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "השילוב בין תכני Ugly לבין יכולות האינטראקציה החברתית הקיימות במקושרים יוצר סביבה דינמית עם חוויית משתמש ייחודית שאינה קיימת בפלטפורמות אחרות באתרים ישראלים. כמו כן, הערוץ מאפשר למפרסמים שלנו לבצע פרסום ממוקד בווידאו לקהל יעד צעיר, אשר האינטרנט הינו המדיום הטבעי שלו לצריכת תכני טלוויזיה".
לדברי עמי אלה, מנכ"ל ובעלים EllaComm: "החברה השקיעה בפיתוח הפרויקט למעלה ממיליון שקלים ותמשיך להשקיע בו בהמשך השנה סכום דומה, לצורך הרחבת המוצר ושיווקו בעולם ותגדיל את רשימת ספקי התוכן אשר יספקו ויפיקו תוכן ייעודי לפרויקט זה".