ESPN, מותג הספורט המוביל בעולם,ו- ONE, ספק תכני הספורט המוביל באינטרנט ובסלולר בישראל, חתמו על הסכם זיכיון בלעדי. החוזה מעניק לאתר הספורט ONE ייצוג בלעדי בישראל, על מגוון תכני הספורט של ESPN, בכל הנוגע לתכנים לסלולר. כך נודע הבוקר ל- Allmarketing.
מלבד תכני הספורט של ESPN, יציע ONE לחברות הסלולר להרחיב ולהעשיר את חבילות הספורט בתכנים של ESPN לסלולר בפלטפורמות השונות. כיום מספק ONEמגוון תכני ספורט לכלל חברות הסלולר בישראל, כולל שידור חדשות ספורט בוידיאו לדור ה- 3, והוא נחשב לספק תכני הספורט לסלולר המוביל בישראל.
רון טמיר, יו"ר ONE: "בשנים האחרונות פועל ONE כחלוץ בכל הנוגע לתכני ספורט בניו מדיה בישראל, הן ברמת התכנים והן ברמה הטכנולוגית. עובדה זו היא אשר מיצבה את ONE כספק תכני הספורט המוביל לחברות הסלולר וכאתר הספורט מספר 1 בישראל. אנו רואים בחיוב רב את הפעילות עם מותג הספורט החזק בעולם, ושמחים כי ESPN בחרו בנו להיות שותפיהם בישראל. באמצעות תכני ESPN בכוונתנו להרחיב את מגוון התכנים המוצע לחברות הסלולר בישראל, ולאפשר העשרת התכנים והחוויה הספורטיבית להנאת לקוחות הסלולר".
מרקו מדלוני, מנהל השיווק של ESPN באירופה, אפריקה והמזרח התיכון, ומנכ"ל ESPN ישראל: "בתור מותג הספורט החזק בעולם, היה חשוב לנו למצוא את המקבילה הישראלית בתחום הסלולר והאינטרנט ומצאנו ב- ONE שותף הולם בעל יכולות מוכחות, ניסיון ותשתית ראויה לייצוג בשוק המקומי".