ETNIES מותג אופנת הסקייטרים המוביל בעולם נכנס לישראל

מותג הספורט והאופנה ETNIES המזוהה יותר מכל עם סקייטרים בכל העולם ונחשב למותג המוביל בז'אנר, ישווק בבלעדיות ולראשונה בישראל על ידי חברת ACT77 בע"מ, הנמצאת בבעלותה של חברת גרונדמן ושות', יבואני המותג פומה בישראל. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ- 2 מליון ש"ח.



חברת ACT77 בע"מ אשר הוקמה כפלטפורמה לשיווק מותגי אופנה חדשניים בעלי זיקה ספורטיבית, תייבא את המותג ETNIES ותהיה המשווקת הבלעדית של המותג לחנויות קונספט ולעשרות חנויות ספורט, גלישה ואופנה מובילות ברחבי הארץ. בנוסף, מוצגת הקולקציה בחנות הדגל של ACT77 בשדרות הר ציון בתל אביב.



המותג מציע קולקציית נעליים רחבה לגברים ונשים, פריטי אופנה ואביזרי אופנה ייעודיים לסקייטרים ולחובבי אופנה אורבאנית ספורטיבית, לנשים, גברים וילדים ומציע שילוב טרנדי בין בגדי החלקה מקצועיים ללייף סטייל ספורטיבי. קולקציה ראשונה של עונת סתיו חורף -2009 2010 הגיעה לישראל ותשווק בקרוב לחנויות.



לשם החדרת המותג מתקיימת פעילות קד"מ יוצאת דופן הפונה לקהל הצעירים הרחב בכלל ולקהילת הסקייטרים בפרט. ETNIES יקיים לראשונה בישראל תחרות סקייטרים (מחליקים) ארצית, אשר יתחרו בה המחליקים הכישרוניים ביותר בישראל בסגנון סטריט. התחרות תחת הכותרת, KING OF LINES, תיערך במהלך חודש אוגוסט, בשלושה מוקדים מרכזיים בארץ: באר שבע (2/8), ראשל"צ (13/8) ות"א (19/8).



בתחרות ישתתפו 8 מחליקים מתוך 24 מועמדים, שנבחרו על ידי גולשי אינטרנט במהלך החודש האחרון, אשר ישתתפו בסבב בן 3 תחרויות, שבסופו יוכתר המחליק הטוב ביותר בישראל. התחרות כוללת שלושה אלמנטים: 'פלאט בר', 'בוקס' בגובה 40 ס"מ ו'מנואל פד' בגובה 15 ס"מ לתרגיל מנואל. קונספט התחרות נבנה כך שכל מחליק צריך יהיה לבצע את רצף התרגילים הטוב ביותר, אשר ישלב טכניקה ואלמנטים שונים. המנצח של התחרות יזכה בתואר 'הסקייטר הטכני הטוב בישראל'.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)