EVO IT, המובילה את שוק יישומי ה- CRM בישראל, טורפת את הקלפים בשוק ה- CRM המקומי, ומביאה לארץ לראשונה, את PEGA, מערכת CRM, מן המובילות בעולם, המדורגת בראש סולם הדירוגים, בריבוע הקסם של גרטנר ובדירוגים של פורסטר. PEGA מוטמעת בחברות הגדולות בעולם, והזניקה רבות מהן קדימה. בין לקוחותיה: אמריקן אקספרס, HSBC, JP Morgan, Pfizer, חברת הגז הבריטית, סיסקו, קוקה קולה, British Airways ועוד.
במסגרת זו מקיימת EVO IT אירוע חשיפה ראשון, אינטימי ואיכותי, במלון ריץ' קרלטון בהרצליה, ומזמינה את היועצים לארוחת שף במסעדת הרברט סמואל. באירוע תארח החברה 15 יועצים ומובילי דעה בשוק ה- CRM וחווית הלקוח, על מנת לספק להם הצצה ראשונה למערכת שהולכת לטרוף את הקלפים בשוק ה- CRM המקומי. לאירוע יגיעו נציגי החברה מחו"ל, ביניהם: קורשט טקינבס (Kursat Tekinbaş ), מנהל מכירות בכיר, חוסיין אוזל (Huseyin Ozel), מנהל שיתופי פעולה אסטרטגיים ובוהץ גירטליקלו (Bogec Giritlioğlu), מנהל מכירות.
בחלק הראשון של המפגש יציגו האורחים את חברת PEGA ואת החזון שלה, ובחלק השני יציגו מומחי EVO IT את מערכת ה- CRM כולל דמו להמחשת היכולות של PEGA. "במפגש, יוזמנו המשתתפים, להכיר את מומחי EVO IT, לשמוע על הניסיון שלנו בפיתוח והטמעה של כמה מפרוייקטי המפתח בשוק ה- CRM וחוויית הלקוח בישראל, ולהפנים כיצד ומדוע PEGA עומדת לשנות את כללי המשחק, בשוק המקומי, בשנתיים הקרובות" אומר איציק טאיב, מנהל פיתוח עסקי, EVO IT.
"מערכת ה- CRM של PEGA מהווה אלטרנטיבה אמיתית לשוק ה- CRM המקומי שמדשדש כבר מספר שנים" אומר תומר זינדאני, מנכ"ל ומייסד EVO IT. "אנו גאים להביא לשוק המקומי מערכת המציעה פתרון דור-חדש, המצטיין בארכיטקטורה ובפונקציונליות מורחבת, הרבה מעבר ל- CRM התפעולי המסורתי. מאפייני המערכת ותכונותיה מספקים פתרון הולם לכל הפערים והמצוקות שרווחים היום בשוק ה- CRM, תוך תמיכה בעיצוב וחיזוק הקשר עם הלקוחות."