חברת Ewave Nadlan, המתמחה בייזום וניהול פרויקטי נדל"ן, משיקה קמפיין פרסומי לשיווק "ידידיה" פרויקט הנדל"ן החדש שלה המצוי בפאתי שכונת פלורנטין. הקמפיין מופק ומבוצע על ידי משרד הפרסום סאביו (SABIO), והוא יכלול פרסום בעיתונות, דיגיטל, ופרסום חוצות.
את הקמפיין החדש נבחרה להוביל יהל, עובדת של Ewave Nadlan, צעירה אדמונית, שדמותה התוססת והצבעונית מבטאת את האנרגיות החדשות הנובעות בשכונת פלורנטין, רובע הצעירים הבלתי מעורער של תל אביב.
"ידידיה פרנקל 65-67" הינו קומפלקס מגורים מעוצב המצוי על הגבול שבין שכונת פלורנטין ומתחם העלייה בדרום תל אביב. הקומפלקס כולל 2 מבני מגורים, ובהם 48 דירות. זהו הפרויקט ה-15 של Ewave Nadlan בדרום תל אביב, בהיקף בנייה כולל של למעלה מ-600 יח"ד.
אסף כהנר, מנכ"ל חטיבת השיווק של Ewave Nadlan, ציין כי: "הניסיון שלנו מלמד כי למרות ההאטה היחסית שמדווחת בחודשים האחרונים בתחום הנדל"ן, הרי שבאזורי הביקוש דוגמת דרום תל אביב, הביקושים יציבים, ובדגש על משקיעי נדל"ן מכול הארץ." כהנר הוסיף כי "חיפשנו פרזנטור או פרזנטורית לקמפיין, שיבטא את הרוח הצעירה והתוססת המנשבת בדרום תל אביב בכלל, ובאזור פלורנטין בפרט. חיפשנו ובסוף הבנו שהפיצוח מגיע מכיוונה של יהל, עובדת שלנו, שמבטאת את רוח הזמן של פלורנטין. מסיבה זו היא נבחרה להוביל את הקמפיין הזה, שהוא גם הקמפיין הפרסומי הראשון שלה."