במסגרת המהלך, בחודש שעבר מאות מעובדי החברה עדכנו בו זמנית את תיאור התפקיד שלהם ברשת הלינקדאין, ביציאה ויראלית שהפכה "שיחת היום" ברשת החברתית המקצועית הזו. שרון שטיינר, למשל, סמנכ"לית משאבי האנוש בחברה עדכנה את עוקביה שקודמה לתפקיד "מי שלפעמים מודה שהיא לא יודעת, וסמנכ"לית משאבי אנוש." המהלך גובה במודעות ממומנות.
כעת החברה מעלה הילוך ויוצאת בקמפיין חוצות שיופיע במאות מוקדים ברחבי תל אביב: תחנות אוטובוס, תחנות רכבת, בנייני משרדים באזורי הייטק, מסך עזריאלי, קיר בית גבאי (איילון בין השלום ללה גארדיה) קיר מוזס (איילון לכיוון דרום), בית אלפא ובניין Fiverr עצמו, הממוקם ברחוב קפלן.
הרעיון מאחורי הקמפיין הוא לשים דגש על הגורם האנושי שהופך את התרבות הארגונית הייחודית בחברה למה שהיא, תחת הקונספט – We’re looking for great people, who are also great at their jobs.
– לשם כך בחרו בחברה להשתמש בפורמט של מודעות הדרושים המפורסמות בלינקדאין ולהציע דרכן משרות פתוחות באופן יצירתי והומוריסטי, למשל:"מישהי שמתחמקת מפגישות בכדי לעבוד באמת, שהיא גם ראש צוות מפתחי תוכנה" (Someone Who skips meetings to do actual work, who's also a Software Development Team Leader)
– בכיר ב"להגיד את מה שכולם חושבים ולא אומרים" שהוא גם מנהל מוצר (Head of "Saying What Everyone Else is Thinking", who's also a product manager);
– "מישהי שלא אוהבת פוליטיקה ארגונית, שהיא גם אנליסטית דאטה".
צוות הקריאטיב של Fiverr הגה את הרעיון לקמפיין והעבודה עליו בוצעה על ידי צוותי השיווק ובשיתוף מחלקת משאבי האנוש, צוותי הגיוס והתקשורת הארגונית.
גלי ארנון, סמנכל"ית השיווק של Fiverr מסרה: "מודעות דרושים לרוב עושות שימוש בטקסט ארכאי ופורמלי, שלא באמת משקף למועמדים את אופי החברה וה-DNA שלה. בקמפיין זה רצינו לשקף את התרבות הארגונית הייחודית שלנו, איך זה באמת לעבוד ב Fiverr, ואיזה ערכים אנחנו מביאים איתנו כארגון. אנחנו מרגישים שהשיח סביב ענף ההייטק נסב רבות לאחרונה סביב מגוון טעמי הגלידה ותרבות הפינוק "בהייטקס", בקמפיין הזה ניסינו ליצור שיח שונה אשר מדגיש את הסיבות האמיתיות שמביאות אנשים לעבוד אצלנו, ואת הצדדים החיוביים והמרגשים של עבודה בחברה פורצת דרך וחדשנית כמו Fiverr."
Fiverr היא חברה המאפשרת לעובדיה מרחב לפתח קריירה משמעותית תוך כדי מימוש חזון גדול ומשמעותי: לשנות את הדרך שבה העולם עובד ביחד.
החברה נסחרת בבורסת ניו יורק, משרדיה ממוקמים במרכז תל אביב על יד תחנת רכבת "השלום" ועובדיה מועסקים במודל עבודה היברידי. מלבד עבודה עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ועם צוותי שיווק, דאטה, ועיצוב, מהמובילים בארץ, Fiverr כחברה עושה טוב לאנושות ותורמת תרומה ממשית ומשמעותית ללקוחותיה. מדוע להשקיע במיתוג מעסיק? תחום ההיי-טק הישראלי נמצא בשיאו, עם 72 הנפקות בשנה האחרונה והיקף משרות פתוחות שעומד על כ- 13 אלף בתפקידים טכנולוגיים, ועוד אלפים רבים בתפקידי שיווק, דאטה, מוצר, עיצוב, משאבי אנוש, ועוד. על כן, התחרות בין החברות על גיוס העובדים האיכותיים ביותר, גדולה מאי פעם. זהו קמפיין מיתוג מעסיק הראשון של החברה, שהקימה זירת מסחר לכשרונות ושירותים דיגיטליים, וחווה התרחבות גלובלית וצמיחה מואצת. יעדי הקמפיין הם העלאת מודעות ל- Fiverr בקרב עובדים פוטנציאלים וכן תמיכה ביעדי גיוס של כ-100 עובדים חדשים.