Fiverr מרחיבה את קמפיין מיתוג המעסיק לשלטי חוצות

במסגרת המהלך, בחודש שעבר מאות מעובדי החברה עדכנו בו זמנית את תיאור התפקיד שלהם ברשת הלינקדאין, ביציאה ויראלית שהפכה "שיחת היום" ברשת החברתית המקצועית הזו. שרון שטיינר, למשל, סמנכ"לית משאבי האנוש בחברה עדכנה את עוקביה שקודמה לתפקיד "מי שלפעמים מודה שהיא לא יודעת, וסמנכ"לית משאבי אנוש." המהלך גובה במודעות ממומנות.


כעת החברה מעלה הילוך ויוצאת בקמפיין חוצות שיופיע במאות מוקדים ברחבי תל אביב: תחנות אוטובוס, תחנות רכבת, בנייני משרדים באזורי הייטק, מסך עזריאלי, קיר בית גבאי (איילון בין השלום ללה גארדיה) קיר מוזס (איילון לכיוון דרום), בית אלפא ובניין Fiverr עצמו, הממוקם ברחוב קפלן.


הרעיון מאחורי הקמפיין הוא לשים דגש על הגורם האנושי שהופך את התרבות הארגונית הייחודית בחברה למה שהיא, תחת הקונספט – We’re looking for great people, who are also great at their jobs.

– לשם כך בחרו בחברה להשתמש בפורמט של מודעות הדרושים המפורסמות בלינקדאין ולהציע דרכן משרות פתוחות באופן יצירתי והומוריסטי, למשל:"מישהי שמתחמקת מפגישות בכדי לעבוד באמת, שהיא גם ראש צוות מפתחי תוכנה" (Someone Who skips meetings to do actual work, who's also a Software Development Team Leader)

– בכיר ב"להגיד את מה שכולם חושבים ולא אומרים" שהוא גם מנהל מוצר (Head of "Saying What Everyone Else is Thinking", who's also a product manager);

– "מישהי שלא אוהבת פוליטיקה ארגונית, שהיא גם אנליסטית דאטה".


צוות הקריאטיב של Fiverr הגה את הרעיון לקמפיין והעבודה עליו בוצעה על ידי צוותי השיווק ובשיתוף מחלקת משאבי האנוש, צוותי הגיוס והתקשורת הארגונית.


גלי ארנון, סמנכל"ית השיווק של Fiverr מסרה: "מודעות דרושים לרוב עושות שימוש בטקסט ארכאי ופורמלי, שלא באמת משקף למועמדים את אופי החברה וה-DNA שלה. בקמפיין זה רצינו לשקף את התרבות הארגונית הייחודית שלנו, איך זה באמת לעבוד ב Fiverr, ואיזה ערכים אנחנו מביאים איתנו כארגון. אנחנו מרגישים שהשיח סביב ענף ההייטק נסב רבות לאחרונה סביב מגוון טעמי הגלידה ותרבות הפינוק "בהייטקס", בקמפיין הזה ניסינו ליצור שיח שונה אשר מדגיש את הסיבות האמיתיות שמביאות אנשים לעבוד אצלנו, ואת הצדדים החיוביים והמרגשים של עבודה בחברה פורצת דרך וחדשנית כמו Fiverr."


Fiverr היא חברה המאפשרת לעובדיה מרחב לפתח קריירה משמעותית תוך כדי מימוש חזון גדול ומשמעותי: לשנות את הדרך שבה העולם עובד ביחד.

החברה נסחרת בבורסת ניו יורק, משרדיה ממוקמים במרכז תל אביב על יד תחנת רכבת "השלום" ועובדיה מועסקים במודל עבודה היברידי. מלבד עבודה עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ועם צוותי שיווק, דאטה, ועיצוב, מהמובילים בארץ, Fiverr כחברה עושה טוב לאנושות ותורמת תרומה ממשית ומשמעותית ללקוחותיה. מדוע להשקיע במיתוג מעסיק? תחום ההיי-טק הישראלי נמצא בשיאו, עם 72 הנפקות בשנה האחרונה והיקף משרות פתוחות שעומד על כ- 13 אלף בתפקידים טכנולוגיים, ועוד אלפים רבים בתפקידי שיווק, דאטה, מוצר, עיצוב, משאבי אנוש, ועוד. על כן, התחרות בין החברות על גיוס העובדים האיכותיים ביותר, גדולה מאי פעם. זהו קמפיין מיתוג מעסיק הראשון של החברה, שהקימה זירת מסחר לכשרונות ושירותים דיגיטליים, וחווה התרחבות גלובלית וצמיחה מואצת. יעדי הקמפיין הם העלאת מודעות ל- Fiverr בקרב עובדים פוטנציאלים וכן תמיכה ביעדי גיוס של כ-100 עובדים חדשים.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח