החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, יוצאת לראשונה בקמפיין מיתוג מעסיק וזאת
כחלק מההתרחבות הגלובלית והצמיחה המהירה של החברה. מטרת הקמפיין היא העלאת מודעות
ל Fiverr בקרב עובדים פוטנציאלים וכן
תמיכה ביעדי גיוס של כ-100 עובדים חדשים.
תחום ההיי-טק הישראלי נמצא בשיאו, עם 72 הנפקות בשנה האחרונה והיקף משרות פתוחות
שעומד על כ- 13 אלף בתפקידים טכנולוגיים, ועוד אלפים רבים בתפקידי שיווק, דאטה,
מוצר, עיצוב, משאבי אנוש, ועוד. על כן, התחרות בין החברות על גיוס העובדים
האיכותיים ביותר, גדולה מאי פעם.
הרעיון מאחורי הקמפיין של Fiverr הוא לשקף את התרבות הארגונית
הייחודית של החברה ולשם כך בחרו בחברה להשתמש בפורמט של מודעות הדרושים המפורסמות
בלינקדאין ולהציע דרכן משרות באופן יצירתי והומוריסטי.
מודעת דרושים אחת מחפשת –"מישהו שמתחמק מפגישות בכדי לעבוד באמת,
שהוא גם ראש צוות מפתחי תוכנה" (Someone
Who skips meetings to do actual work, who's also a Software Development Team
Leader) או – ראש צוות אשר "אומר את מה שכולם
חושבים באמת שהוא גם מנהל מוצר" (Head of
"Saying What Everyone Else is Thinking", who's also a product manager);
מישהו שלא אוהב פוליטיקה ארגונית, שהוא גם דאטה אנליסט" ועוד מגוון הצעות
עבודה משעשעות.
הקמפיין יעלה במגוון פלטפורמות דיגיטליות ובמהלכו, עובדי החברה יחליפו את
הגדרת התפקיד שלהם בלינקדאין לתפקיד חדש.
צוות הקריאטיב של Fiverr הגה את הרעיון לקמפיין
והעבודה עליו בוצעה על ידי צוותי השיווק ובשיתוף מחלקת משאבי האנוש, צוותי הגיוס
והתקשורת הארגונית.
גלי ארנון, סמנכל"ית
שיווק ב Fiverr
מסרה: "מודעות דרושים לרוב עושות שימוש בטקסט ארכאי ופורמלי, שלא באמת משקף
למועמדים את אופי החברה וה DNA שלה.
בקמפיין זה רצינו לשקף את התרבות הארגונית הייחודית שלנו, איך זה באמת
לעבוד ב Fiverr, ואיזה ערכים אנחנו מביאים
איתנו כארגון. אנחנו מרגישים שהשיח סביב ענף ההייטק נסב רבות לאחרונה סביב מגוון
טעמי הגלידה ותרבות הפינוק "בהייטקס", בקמפיין זה ניסינו ליצור שיח שונה
אשר מדגיש את הסיבות האמיתיות, שבגללן אנשים בוחרים לעבוד אצלנו ואת הצדדים
החיוביים והמרגשים של עבודה בחברה פורצת דרך וחדשנית כמו Fiverr .