Fiverr
פרסמה היום את "מדד הצרכים של העסקים הקטנים" התקופתי. המדד מנתח נתונים ממיליוני
חיפושים שנעשו בפלטפורמת Fiverr.
הנתונים ומגמות החיפוש מוכיחים שמודל העבודה ההיברידי שנוצר במהלך מגפת הקורונה
נמצא כאן כדי להישאר. עסקים מנצלים את ערוצי האון-ליין והאוף-ליין שלהם וגורמים
להם לעבוד ביחד כדי לשרת טוב יותר את צרכי הלקוחות. לשם כך משתמשים העסקים
בטכנולוגיות חדשניות ומחפשים דרכים חדשות לתקשר עם לקוחותיהם.
בישראל נרשם זינוק של 169% בחיפוש אחר תוכניתנתי שפת C, קפיצה של 126% בביקוש למעצבים גרפיים ו-53% בביקוש למיתוג.
אלו
השירותים והטכנולוגיות שהובילו את החיפוש בששת החודשים האחרונים ב- Fiverr ברחבי העולם:
●
משפך
מכירות בפלטפורמת שופיפיי
(Shopify
Sales Funnel) – עלייה של 235%.
●
קמפיין PPC באמזון Amazon PPC Campaign)) – עלייה של 171%
●
קורס
תוכן מקוון (Online Course Content) – עלייה של
166%
●
Klaviyo – עלייה של 139%
●
Kajabi – עלייה של 135%
●
עיצוב
נוף (Landscape Design) – עלייה של 100%
● GoHighLevel – עלייה של 94%
● Google Maps – עלייה של 94%
● Google Adwords – עלייה של 93%
● הקמת עמודי פייסבוק (Facebook Page Creation) – עלייה של 90%
שירותים
וטכנולוגיות הם השירותים הצומחים ביותר בקרב עסקים קטנים. המשמעות היא הזדמנות עצומה
לאנשי מקצוע מיומנים בתחומים אלו. בעוד שפרילנסרים של Fiverr חופשיים לקבוע את תעריפיהם, אלו מבניהם המוכרים כיום שירותי
קמפיין PPC באמזון מרוויחים עד 10,000$ לפרויקט ואלו
המציעים אופטימיזציה של sales
funnel
בפלטפורמת שופיפיי מרוויחים עד 2,195$ לפרויקט.
פירוט נוסף של השירותים והכנסות הפרילנסרים ניתן למצוא כאן.
ניתן
לראות בארצות הברית עסקים שממשיכים להשקיע במודלים היברידיים המשלבים נוכחות פיזית
ודיגיטלית. אלו משתמשים בכלים דוגמת Canva (עלייה של 79% בחיפושים) כדי להשתמש בתבניות עיצוב מקוונות עבור
עמודי מדיה חברתית, אתרים, מובייל אך גם חומרי שיווקים בעולם הלא וירטואלי
(למשל ליצירת גרפיקה לפליירים). מסעדות לדוגמא, חוברות לפרילנסרים מקצועיים כדי
שאלו יסייעו לשפר את אתרי האינטרנט שלהם. מסעדות גם מוסיפות לתפריטים קישור לקודי QR המאפשרים גישה לתפריט דיגיטלי (עלייה של 57% בחיפוש אחר מעצבי
תפריטים למסעדות). המסחר האלקטרוני ממשיך להוביל, עם עסקים המחפשים לשפר את קידום
האתרים (SEO) לחנויות בשופיפיי (45% עלייה בחיפושים של SEO Shopify).
מדד
הצרכים של העסקים הקטנים של Fiverr
מנתח נתוני חיפוש בפלטפורמה במטרה לזהות שירותים שהראו צמיחה משמעותית בחיפושים
בששת החודשים האחרונים. מונחי חיפוש אלה מאפשרים ל-Fiverr לנתח מה הם השירותים המובילים, מה הן המגמות הבולטות ומה צפוי
הלאה עבור עסקים קטנים. זאת כדי שאלו יוכלו להבטיח את הצלחתם וליישם שימוש
בטכנולוגיות חדשות.
הילה
קליין, סמנכ"לית התפעול של Fiverr: "עסקים קטנים ברחבי העולם מקבלים את לקוחותיהם
בחזרה. חלקם אף מקדמים בברכה לקוחות לראשונה. עם זאת, עקב הטרנספורמציה הדיגיטלית
שהתרחשה במהלך המגפה, הדרכים שבהן מתקיימת האינטראקציה עם הלקוחות הן חדשות
ושונות. עסקים משתמשים בטכנולוגיות ושירותים חדשניים כדי לקיים אינטראקציה
דיגיטלית, תוך כדי מציאת דרכים לחזור חזרה למפגשים פרונטליים. ככל שהגישה
ההיברידית בפעילותם של עסקים הופכת לנורמה החדשה, הרשת הגלובלית של פרילנסרים
הנמצאים בפלטפורמת Fiverr יכולה לסייע לעסקים להצליח".