Fiverr משיקה את"Seller Plus"

חברת Fiverr הודיעה על השקת "Seller Plus", תוכנית מבוססת מנויים עבור חברי קהילת הפרילנסרים של זירת המסחר.


עבור 29 $ לחודש, פרילנסרים שירכשו מנוי לתוכנית יקבלו גישה לחבילה הכוללת – Customer Success Manager ייעודי מטעם החברה אשר יתאים לכל פרילנסר תוכנית צמיחה עסקית, אישורי תשלום מהירים יותר, קבלת תשלומים מהירה יותר, כלי אנליטיקס מתקדמים וכן כלים מתקדמים לתקשורת עם לקוחות בנוסף למגוון אירועים ותכני העשרה נוספים.


שירות Seller Plus"" מספק לפרילנסרים את ההזדמנות לבנות ולהצמיח את העסק שלהם ב- Fiverr. למנויים ניתנת גישה לכלים אנליטיים ייחודיים המאפשרים להם להבין ולנתח טוב יותר את מצב העסק שלהם, לשפר את השירותים המוצעים ולספק חוויית שירות טובה יותר לקוחותיהם ב- Fiverr.


הכלים האנליטיים, מספקים מידע רב הכולל גם את היכולת לנתח את מילות המפתח בהם הפרילנסרים עושים שימוש, ומובילות לרכישות וכן את היכולת לנתח מהיכן מגיעות ההזמנות – בין אם מדובר בתנועה אורגנית, או דרך תוצאות ממומנות שמקדמות את הפרילנסר, או דרך פיצ'רים נוספים בפלטפורמה. לכל פרילנסר מוקצה גם customer success manager ייעודי שמלווה ומדריך לגבי הכלים השונים ומספק ייעוץ מותאם אישית. מנהלים אלו גם מסייעים בהדרכה לגבי התוכניות השונות שזירת המסחר מציעה לפרילנסרים שלה הכוללות את – Fiverr Pro, Fiverr Choice ו- Rising Talent.


Fiverr תמשיך להוסיף ולהרחיב את ההטבות שתוכנית Seller Plus מספקת. למידע נוסף על התוכנית, ראו כאן.


הילה קליין, סמנכ"לית התפעול, Fiverr מסרה: ""Seller Plus" נותן מענה לפרילנסרים השואפים לבנות עסק מצליח ב Fiverr. כפלטפורמה המשרתת שני צדדים, מוכרים וקונים חשוב שנמשיך לחדש ולהוציא לפועל תוכניות וכלים התומכים לא רק בצד של העסקים – לקוחות הפלטפורמה שלנו, אלא גם בצד של הפרילנסרים. כאשר אנו מעצימים את הפרילנסרים שלנו בכלים כדוגמת Seller Plus"", אנו עוזרים להם לספק שירותים טובים יותר ללקוחות וכתוצאה מכך מחזקים את זירת המסחר שלנו".


ג'סיקה פין, פרילנסרית בזירת המסחר של Fiverr ומנויה ל- Seller Plus: "שירות "Seller Plus" שינה את כללי המשחק עבורי ועבור העסק שלי בFiverr. מאז שהצטרפתי לתוכנית, הרווחים שלי עלו בכ-25% – החודש האחרון היה החודש החזק ביותר מאז שהצטרפתי לפלטפורמה בו הרווחתי כ- 10,000 דולר. הגישה ל customer success manager והשירות הצמוד עוזר המון בכל פעם שמתעוררות בעיות או גם אם אני רק רוצה לטייב את הפרופיל שלי בכדי להגיע לתוצאות טובות יותר. אני אוהבת מאד את האפשרות לספק ללקוחות שלי קופונים – הם מוכיחים עצמם כיעילים במיוחד שכן רבים מהלקוחות שלי הפכו ללקוחות חוזרים בגללם ".

אולי יעניין אותך

 זהבי במילואים - צילום פרטי (1)
-ברכה-בעלים-שותף-חברת-MOXIE-צילום-גיל-זבלודובסקי
 נהיגה
 שמול - מנכל חברת שניר
 של 06

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח