Fiverr (NYSE:FVRR), החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, מודיעה על הרחבת פעילותה הבינלאומית אל אמריקה הלטינית, עם השקת הפלטפורמה בברזיל ומקסיקו. צעד זה מגיע בעקבות הצלחת ההשקות בשווקים האירופאים הכוללים את גרמניה, צרפת, ספרד, הולנד, איטליה ופורטוגל.
"הענקת הזדמנויות לאנשים מוכשרים מיומנים ומקצועיים ברחבי העולם היא חלק ממטרתה של Fiverr. ההתרחבות הבינלאומית ממשיכה להוות אסטרטגיית צמיחה מרכזית עבור Fiverr, ואנו מאמינים שיש הזדמנויות ופוטנציאל גדול בשוק הברזילאי והמקסיקני", מסר מיכה קאופמן, מנכ"ל ומייסד Fiverr. "על ידי מתן האפשרות לתשלום במטבע מקומי ויכולת לתקשר בשפה המקומית, אנו מספקים חווית שימוש טובה יותר בפלטפורמה שתוביל לצמיחה בכמות הלקוחות בשווקים אלו".
Fiverr כבר רואה מגמות חיוביות בברזיל. עסקים קטנים מהווים 96% מכלל החברות הברזילאיות, זוהי הזדמנות גדולה עבור החברה להגדיל את המודעות למותג ולהביא לקוחות חדשים לפלטפורמה. בנוסף להשקת הפלטפורמה בפורטוגזית, Fiverr תאפשר גם שימוש באמצעי התשלום המקומיים Bolet ו – Reis. לוקליזציה של הפלטפורמה לשוק הברזילאי מעניקה לכישרונות מקומיים אפשרות להתפרנס באמצעות עבודה באופן דיגטלי. בשנה האחרונה, Fiverr ראתה עלייה של 137% בפרילנסרים חדשים שנרשמו לפלטפורמה מברזיל.
מקסיקו היא גם מדינה בה Fiverr, רואה הזדמנות לצמיחה עתידית באמצעות יצירת אתר בשפה מקומית והאפשרות לשלם באמצעי תשלום מקומיים. במקסיקו הקונים יוכלו לשלם בפזו מקסיקני בנוסף לאפשרות תשלום במזומן ברשת Oxxo, רשת חנויות הנוחות המובילה במקסיקו, זאת בזכות שיתוף פעולה חדש של Fiverr עם הרשת. פעילות זו פותחת ערוץ חשוב עבור Fiverr ומאפשרת להגיע למיליוני אנשים במדינה בה עסקאות רבות מבוצעות במזומן. הפרילנסרים הולכת וגוברת במקסיקו – במהלך הרבעון השלישי של שנת 2020, Fiverr ראתה עלייה של 109% בהשוואה לשנה שעברה בפרילנסרים שהצטרפו לפלטפורמה ממקסיקו.