Fiverr משיקה חנות ייעודית חדשה ל Influencers

Fiver הודיעה על פתיחת חנות התעשייה החמישית בזירת המסחר וחוגגת את צמיחת קטלוג השירותים למספר שיא של 300 קטגוריות שונות. הרחבת הקטלוג הינה אחד ממנועי הצמיחה שלFiverr והרחבתו ב-20% בשנה האחרונה הנה אבן דרך בהתקדמות להשגת מטרה זו. בנוסף Fiverr משיקה חנות תעשייה ל influencers הכוללת את כל השירותים הדיגיטליים הדרושים בכדי לנהל את פעילותם העסקית ברשת. חנות תעשיית משפיעני הרשת מצטרפת לקבוצת חנויות התעשייה של Fiverr הכוללות את חנויות הגיימינג, המסחר המקוון, הארכיטקטורה והפוליטיקה.



מיכה קאופמן, מייסד-שותף ומנכ"ל Fiverr, הקים את החברה לפני עשור על בסיס החזון בו אנשים יוכלו למכור ולקנות שירותים דיגיטליים באותה פשטות שבה נמכרים מוצרים פיזיים בחנויות מסחר מקוונות. היום, Fiverr היא פלטפורמה גלובלית הכוללת לקוחות מ 160 מדינות וכוללת קהילה של מיליונים. מאז הקמתה ב-2010, הפלטפורמה הדיגיטלית של Fiverr סייעה למיליוני עסקים וחברות ברחבי העולם לקבל גישה למגוון רחב של שירותים דיגיטליים החל מעיצוב גרפי, פיתוח תוכנה שיווק דיגיטלי ועוד. במקביל, סייעה למאות אלפי אנשים מוכשרים להתפרנס ולעסוק במקצוע שהם אוהבים.



"עסקים קטנים כגדולים, מקשת רחבה של תעשיות משתמשים בFiverr הפלטפורמה מספקת להם חוויית מסחר פשוטה לרכישת שירותים דיגיטליים. בקליק אחד, ובפחות מ-15 דקות ניתן למצוא ולגייס פרילנסרים ביעילות ובקלות וזאת לעומת האלטרנטיבות שכרוכות בתהליכים ארוכים ומורכבים, אומר מיכה קאופמן, מנכ"ל Fiverr. "עם השקתן של החנויות החדשות, הפלטפורמה מציעה שירותים ללקוחות חדשים מתעשיות שונות. עבור רבים מהלקוחות הללו, Fiverr היא למעשה שלוחה של הצוות שלהם, כך, ניתנת לעסקים אפשרות לקבל גישה למשאבים נוספים בכדי לסייע להם להגיע ליעדים במהירות, ביעילות ובהתאם למגבלות התקציב שלהם."



בעקבות ההשקה המוצלחת של חנויות מיועדות התעשייה דוגמת חנות הגיימינג והמסחר המקוון, Fiverr משיקה את החנות החמישית שלה המיועדת לקהילת ה influencers הגדלה. שוק ה- Influencers הגלובלי צפוי להגיע ל-15 מיליארד דולר עד שנת 2022, עלייה חדה מ-8 מיליארד דולר שהשוק גרף ב-2019. כל פלטפורמה החל מאינסטגרם, פייסבוק יוטיוב ולינקדאין מושכת אליה influencers במגוון רחב של תחומים. במקרים רבים, influencers , זקוקים לעזרה בהתנהלות העסקית השוטפת בכל הפלטפורמות הכוללת כתיבת תוכן, SEO, עריכת וידאו, ניהול מדיה חברתית ועוד. החנות תציע מגוון שירותים שיעזרו להרחיב ולטפח את הפעילות שלהם ברשת.


ארבעת הקטגוריות המרכזיות הן:


1. אתרים ובלוגים


2. יוטיוב


3. אינסטגרם


4. פייסבוק


אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח