Flix , אתר הוידאו מבית תפוז אנשים, ממשיך לחדש ומכוון לטרנד השיווקי החם ביותר. האתר השיק היום את האתר המחודש המבוסס, יותר מאי פעם, על פיצ'ר הוידאו. בפועל, לכל גולש ניתנת האפשרות ליצור לעצמו עולם ייחודי משלו שיכלול סרטוני וידאו שהועלו ויועלו על ידו לאתר, עיצוב אישי, פרסום רשימת חברים ורשימות קטעי הוידאו האהובים והמומלצים על ידו.
בנוסף לרשת החברתית, השיק Flix שירותים ומתחמים חדשים המשדרגים את חווית השימוש באתר והגלישה בו. הוקם מתחם הפלייליסטים – מתחם בו ניתנת האפשרות לכל גולש לפרסם את מספר קטעי הוידאו האהובים והמומלצים על ידו ולדרג אותם לפי טעמו האישי. לצופים ניתנת האפשרות לצפות בפלייליסטים ברצף, ללא צורך בלחיצה על מעבר בין סרטון לסרטון. בפלייליסטים הושם דגש רב על קהילה: הגולשים יוכלו לצפות ולהעתיק פלייליסטים אהובים של גולשים אחרים.
מתחם נוסף הינו מתחם המוסיקה וקליפים, שהוקם בשיתוף חברת הכבלים HOT ואיש המוסיקה, חיים שמש, בו יוצרים ישראלים מעלים מוסיקה וקליפים מקוריים.
אזור חדש באתר הינו אזור ספורט ואוהדים, שהוקם בשיתוף עם ערוץ ספורט 5. במתחם זה ניתן למצוא מבזקי חדשות של ערוץ הספורט, תוכניות מתוך לוח שידורי הערוץ, תקצירים מאירועי ספורט חשובים בארץ ובעולם, קטעי וידאו שאוהדים מעלים וכן ערוצים המחולקים לפי ענפי הספורט השונים.
Flix יציע גם מוצרי פרסום חדשניים למפרסמים: פרהרול TRP, פרסומת וידיאו קצרה לפני הסרטונים אותה ניתן לפלח על פי גיל ומין. פילוח זה יאפשר, לראשונה בישראל, הגשת סרטוני פרסומת טלוויזיוניים לקהלי יעד מדויקים. תוספת הפילוח תשפר את יעילות הקמפיינים הן במונחי חשיפה והן במונחי הקלקה על סרטוני הפרסומת מתוך נגן המדיה של Flix.
המקדם הויראלי – הצפת סרטונים ויראליים של מותגים בקידומי תוכן ב- Flix – יאפשר הגעה של הסרטונים לכמויות גדולות של צופים ויזרז בניית מאסה קריטית של צופים שמעבירים סרטונים לחבריהם. לדברי גל רז, מנהל תוכן וידאו בתפוז, הרשת החברתית תאפשר לגולשים לקחת חלק במרחב וירטואלי ייחודי בעל חוויית צפייה חדשנית ואיכותית.