FocusWeb משיקה שירות חדש: דוח מודיעין עסקי מקיף על שוק מקוון

חברת FocusWeb שמתמחה בהבניית אסטרטגית שיווק באינטרנט לחברות וארגונים, חושפת שירות חדש ומתקדם למנהלי שיווק שרוצים לפעול באופן מושכל בזירת האינטרנט – שירות מודיעין עסקי ומחקר שוק מקיף אודות פעילות מתחרים באינטרנט. הדו"ח כולל מידע ונתונים ששופכים אור על אסטרטגיית השיווק של המתחרים באינטרנט וממנו ניתן ללמוד ולאמץ שיטות שיווק רלוונטיות.


השירות של FocusWeb מבוסס על יישום מתודולוגיה מתקדמת שמתבססת על שנות ניסיון רבות ועל מאות מחקרי שוק, שילוב תוכנה ייחודית שפיתחה FocusWeb וניתוחי אנליסטים מומחים. לאחר השלב הראשוני מופק מחקר שוק המציג תמונת מצב נרחבת של השוק המקוון ושל פעילות המתחרים ועל ביקושי הצרכנים, למול מצב הלקוח: תמונת מצב של נוכחות המתחרים באינטרנט וה"זהות הדיגיטלית" שלהם, מהלכי שיווק של השחקנים הקיימים בשוק, רמות הביצועים והיכולות של המתחרים, פעילויות שיווק קיימות, מדדי הצלחה/כשלון של מתחרים, מבנה אתרי האינטרנט של המתחרים, ניתוח איכותי וכמותי של כלל פעילות השוק ומהתחרים, וכל זאת בהשוואה לביקושי צרכים ולקוחות פוטנציאלים מצד אחד, ולביצועי הלקוח מצד שני..


בסוף התהליך מגישה פוקוסווב ללקוח תוצרים מפורטים וכן דוח מפורט ופשוט להבנה על ידי כל מנהל, שמכיל את המידע והתובנות שהושגו במהלך המחקר וכולל את שלושת מרכזי הניתוח – תחרות, שוק וביקושים, למול מצב הלקוח הקיים וכן המלצות לפעילות אסטרטגית לשיווק באינטרנט לפי מטרות ויעדים מוגדרים.


שירות ניתוח המתחרים, מחקר השוק וניתוח שיווקי-אסטרטגי הינו שירות מקדים שמציעה פוקוסווב ללקוחותיה בטרם יישום פעילות שיווק באינטרנט.


"חברות רבות משקיעות זמן, מאמץ ומשאבים במהלכי שיווק אסטרטגיים באינטרנט כדי להגדיל רווחים ממכירות מקוונות, חיזוק מותגים ועוד. עם זאת, רובן ככולן מבצעות פעילות ללא ניתוח ומחקר מקדים אודות מהם הכלים והערוצים היעילים עבורם לשיווק בזירה האינטרנטית", אומר אורי ניסני, מנכ"ל פוקוסווב.


"לא פעם שואלים את עצמם מנהלי שיווק מדוע על אף כל ההשקעה אין גידול מורגש במכירות. הסיבה היא תכנון לקוי, כמו יציאה למלחמה ללא מודיעין מתאים, או תכנית פעולה אפקטיבית. בזירה הפיזית ארגונים מכירים היטב היכן המתחרים שלהם מפרסמים ומהי פעילות הקד"מ שהם מבצעים. עם זאת באינטרנט פעולות כגון ניהול קמפיינים, פעילות ברשתות חברתיות או אופטימיזציה למנועי חיפוש קשות יותר לניתוח משום שהן דורשות כלי ניתוח מתקדמים וניטור מקורות מידע רבים. אנו מציעים להם לצאת לקרב השיווק באינטרנט מצויידים במידע מתאים, אשר ישמש אותם כמודיעין תחרותי ולאימוץ שיטות שיווק שעובדות".

אורי ניסני הוסיף: "אנו מספקים ללקוח תובנות בשפתו ולא בשפת האנליסט. במקום לעטוף את המחקר ותובנותיו –בשלל טבלאות אקסל, מצגות מסורבלות או גרפים מיותרים מפיקים מומחי
FocusWeb דו"ח פשוט ונגיש שכל לקוח יכול להבין ולהתחיל ליישם".

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח