FOX תפיץ מעל ל-3,000,000 קטלוגים בדיוור ישיר בשיטת DOOR TO DOOR

FOX תפיץ כ- 3,000,000 קטלוגים בדיוור ישיר לקמפיין חורף 2007/08. ההפצה תעשה בשיטת DOOR TO DOOR (מדלת לדלת). בנוסף תפיץ החברה כמה מאות אלפי עותקים בגרסה באנגלית ל-216 חנויות FOX ברחבי העולם. היקף ההשקעה בהפקת הקטלוגים ובהפצתם עומד על כ – 7,000,000 ₪. כך הודיעה הבוקר החברה.



עוד נמסר כי לבתים יופץ מארז משותף, אשר יכלול שלושה קטלוגים:


קטלוג FOX WOMEN & FOX MEN


קטלוג FOX KIDS וקטלוג FOX BABY


בנוסף, יחולקו הקטלוגים בחנויות ברחבי הארץ.



קטלוג& MEN FOX WOMEN


הקטלוג צולם בניו-יורק במגוון לוקיישנים כמו: סנטרל פארק, טיים סקוור, איסט וילג', לופט ניורקי, ברוקלין קולג', גגות בתים ועוד. מובילים את הקמפיין מייקל לואיס ואסתי גינזבורג ולצידם 10 דוגמניות ודוגמנים ניו יורקיים.



קטלוג FOX KIDS


צולם בהשראת חבורת ילדים לבד במבנה נטוש, בבית הסקוטי ביפו בכיכובם של 12 ילדים ישראליים.



קטלוג FOX BABY


צולם בסטודיו ובבית הסקוטי ביפו בכיכובם של כ-20 תינוקות בגילאי 12-30 חודשים.



עינת פורטוגלי, סמנכ"לית השיווק של FOX אמרה הבוקר כי "מדובר באחת ההפצות הגדולות ביותר שנעשו לבתים בקונספט DOOR TO DOOR , הפקת שלושת הקטלוגים מן המושקעות שהיו בתעשייה. הקטלוגים מציגים מגוון עצום של דגמים בצירוף מחיר לנוחות הצרכנים. מניסיון העבר, ומבדיקות שערכנו, רוב האנשים שומרים את הקטלוגים. מדובר במגזיני אופנה מעוצבים בעלי חיי מדף ארוכים במיוחד. הקטלוגים יופצו בארץ ב-3 מיליון עותקים ולכל 180 חנויות FOX ברחבי הארץ. לטובת השוק הבינ"ל הופקו הקטלוגים בגרסה אנגלית ויופצו בחנויות FOX ברחבי העולם".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר