בימים אלו משיקה בישראל חברת Fujicom® מוצר מהפכני בתחום הגילוח הרטוב- ROTOSHAVE" " רוטושייב – סכין גילוח חשמלי המשלב במכשיר אחד יעילות של סכין גילוח עם נוחות של מכונת גילוח חשמלית בתנאי גילוח רטוב בלבד.
מכשיר הגילוח רוטושייב הינו פרי פיתוח של מיזם משותף של חב' Fujicom® וחב' emjoi.
חברת Fujicom® תשקיע כ-15 מיליון ש"ח בשנתיים הקרובות בהחדרת והטמעת ה –ROTOSHAVE" " .
ההשקה בישראל של מכשיר הגילוח ROTOSHAVE" " רוטושייב הינה במקביל לסבב ראשון של השקות עולמיות בארה"ב, גרמניה ואוסטרליה, במהלך שנת 2011 צפוי סבב ב' לכ-15מדינות.
רשת סופר- פארם תשווק את מכשיר ה- "ROTOSHAVE" רוטושייב וסכיני ה- Rotoblade באופן בלעדי.
מכשיר ה- ROTOSHAVE" " הינו סכין גילוח חשמלי המופעל ע"י סוללות ומיועד לגילוח רטוב בטכנולוגייה פורצת דרך בחדשנותה המשלבת בין נוחות ואפקטיביות.
הROTOSHAVE" –" מבוסס על תוף סכינים של 9 להבים המסתובב במהירות ומאפשר גילוח צמוד, בטוח, מהיר, עמוק וחלק.
המכשיר הינו בעל תכונות בטיחות מעוגנות בפטנט המסייעות בשמירה על גירוי מינימאלי וחיסול מוחלט של נקודות קשות לגילוח או חתכים- דבר המותיר את העור חלק יותר.
מכשיר ה- ROTOSHAVE" " עוצב באופן יחודי ויוצא דופן המאפשר גילוח בכל כיוון (ישר/למטה/ או נגד כיוון צמיחת השיער) לקבלת גילוח מושלם. ההמלצה לגלח את הזיפים בשני הכיוונים.
ניסוי שבוצע בקרב כ-200 גברים הנוהגים להתגלח באמצעות סכין גילוח קבע שכ- 95% ציינו שהגילוח במכשיר "ROTOSHAVE" הוא הגילוח מצויין, 63% קבעו שהגילוח ברוטושייב היה הגילוח הטוב ביותר שהיה להם אי פעם.
Rotoblade – תוף הלהבים :
Rotoblade בנוי מ – 9 להבים הממוקמים ע"ג התוף בזוויות שונות כך שבמפגש עם העור נוצר הגילוח הקרוב הבטוח והחלק.
תוף ה ROTOBLADE- (הסכין)מגיע בשתי תצורות:
1. Rotoblade 6 – תוף הלהבים מוגן ע"י סליל מפלדת אל-חלד המלופף על הלהבים 6 פעמים ובכך מקנה הגנה מרבית מפני חתכים ופציעות לבעלי עור רגיל.
2. Rotoblade 8 -תוף הלהבים מוגן ע"י סליל מפלדת אל-חלד המלופף על הלהבים 8 פעמים ובכך מקנה הגנה מרבית מפני חתכים ופציעות לבעלי עור רגיש.
רשת סופר-פארם תשווק את מכשיר ROTOSHAVE" " רוטושייב וסלילי ה- Rotobladeבאופן בלעדי ומהווה שותפה עסקית להשקת ומכירת מכשירי ה- ROTOSHAVE" " וסלילי ה- Rotoblade בישראל.
FUJICOM תפרוס את הROTOSHAVE וסכיני ה- ROTOBALDE בסניפי סופר- פארם במהלך אוקטובר במדפים ייעודיים וממותגים בהם יוצגו המכשירים וכן תעמיד בכל עמדה מסך LCD אשר יציג סרטוני הדרכה והדגמה של המוצר. בנוסף סופר פארם תעניק למוצר במה נפרדת שתוצג במהלך כל השנה ובה יוצגו המכשירים , הסכינים וסרטון ההדרכה. מכשירי הROTOSHAVE יוצגו בפלנוגרמת הגילוח של הרשת.
במקביל למיתוג ברשת סופר פארם יצאו חברות FUJICOM וסופר פארם בקמפיין שיכלול : קמפיין טלוויזיוני , אינטרנטי, רדיו, מודעות בעיתונות וחסויות בפריים טיים של משחקי הספורט הנבחרים (הכוללת הגשת פרס לשחקן המצטיין).
יניר קמחי, סמנכ"ל שיווק חברת פוג'יקום, מציין כי בפעם הראשונה נחשף הצרכן למהפכה אמיתית בתחום הגילוח הרטוב, אנו בFUJICOM ואני באופן אישי, מאמינים כי דווקא הצרכן הישראלי יעריך ויהנה מחוויות הגילוח המהפכנית.
עוזי ויזינגר, מנהל סחר סופר-פארם, מציין כי סופר- פארם מובילה במכירת מכשירי וסכיני גילוח בישראל ומשרתת כ-3.5 מיליון לקוחות מדי חודש. הלקוחות שלנו אוהבים חידושים ואנחנו בטוחים שרבים מהם ישמחו לנסות את ה- ROTOSHAVE.
המחיר לצרכן של מכשיר ה- ROTOSHAVE(כולל סכין גילוח חשמלי, Rotoblade 6, כיסוי rotoblade עלגבי הסכין וזוג סוללות FUJICOM)- 149 ש"ח.
מחיר תוף להבים Rotoblade 6 – כ- 89 ש"ח.
מחיר תוף להבים 8 Rotoblade כ- 89 ש"ח.
התוכנית האסטרטגית של החברה להגיע במהלך שנת 2010 לצפי מכירות של כ-85,000 יחידות, בשנת 2011- ל-140,000 יחידות ובשנת 2012 ל-170,000 יחידות, ולתפוס תוך 3 שנים נתח שוק של 15%.