חנות Gap בקניון רננים, הנמצא בבעלות קבוצת מליסרון של האחים עופר, משתרעת על שטח של כ- 680 מ"ר וממוקמת במיקום מרכזי ביותר בקניון. החנות מציעה את ארבע מחלקות ההלבשה של המותג ובהן נשים, גברים, ילדים (GapKids) ותינוקות (babyGap).
במקביל עולה Gap בקמפיין פרסום ארצי להשקת קולקציית ה- Denim (ג'ינסים) של המותג לסתיו 2010, תחת הסלוגנים "Born to Fit" ו- "Put the it in Fit".
קמפיין הפרסום, בהשראת מסעות הפרסום העולמיים של המותג, מתמקד בערים בהן פועלת Gap בישראל (תל-אביב, ירושלים, הרצליה, רעננה ואילת) וכולל פרסום על גבי קירות, שילוט חוצות, שילוט בקניונים, פרסום במגזינים, פעילות אינטרנטית רחבה וטיפול מקיף בנקודות המכירה. בין היתר, מפרסם המותג על גבי קיר הקריה (מול עזריאלי), קיר לאגרדיה, שילוט בנתיבי איילון, קיר פי גלילות ועוד.
'Gap Inc.' היא חברה בינלאומית קמעונאית מובילה המשווקת ביגוד, אביזרים ומוצרי טיפוח לגברים, נשים, ילדים ותינוקות תחת שמות המותגים Gap, Banana Republic, Old Navy, Piperlime ו- Athleta. 'Gap Inc.' מפעילה למעלה מ- 3100 חנויות בארה"ב, בריטניה, קנדה, צרפת, אירלנד ויפן. בנוסף, מרחיבה 'Gap Inc.' את פעילותה הבינלאומית באמצעות הסכמי זכיינות עבור המותגים Gap ו- Banana Republic באסיה, אירופה, אמריקה הלטינית והמזרח התיכון. מטה 'Gap Inc.' העולמי ממוקם בסן פרנסיסקו, ומטה העיצוב של החברה פועל הן בניו-יורק והן בסן פרנסיסקו. מחזור המכירות של 'Gap Inc.' עמד בשנת 2008 על כ- 14.5 מיליארד דולר.