GO​​ חתמה על הסכם לשימוש במערכת BlueKai מבית אורקל

חברת הפרסום ​הדיגיטלי​ GO, ​שייסד אדיר רגב ומנהל דובי ספקטור​, חתמה על הסכם עם BlueKai מבית אורקל, במסגרתו תשתמש GO במערכת הנתונים שמספקת BlueKai ואשר נחשבת לגדולה, למובילה וליקרה בעולם בתחום ה – DMP.

טכנולוגיית ה-DMP מאפשרת כיום למפרסמים לאסוף כמויות גדולות של נתונים על גולשים מרחבי האינטרנט באמצעות קובצי Cookies כדי "לטרגט" אותם ולהציע להם פרסומות המותאמות עבורם אישית. בין היתר, הטכנולוגיה מאפשרת לאסוף מידע על הגולש בהתאם למילות חיפוש שהקליק, לפרסומות שבהן צפה ולתחומי העניין שלו. כך, לדוגמא, ניתן לאסוף נתונים על גולש שחיפש חופשה בארץ או בחו"ל ולעניין אותו בפרסומת לרשת בתי מלון, אשר תעלה רק באתרים אשר בהם הוא גולש.

הנתונים נאספים ממגוון ערוצים, לרבות ממערכות פרסום, CRM ומערכות BI שונות. טכנולוגית ה-DMP אף מאפשרת להפנות פרסומות ייעודיות לקהלים, אשר הנתונים עליהם כבר קיימים בתוך הארגון ועל כן אינם מצריכים איסוף מההתחלה (למשל, לקוחות קיימים). הטכנולוגיה גם מאפשרת למפרסם לנהל ולשלוט במסרים המגיעים אל הצרכן, וזאת באמצעות חיבור למערכות הגשה חיצוניות דוגמת גוגל ופייסבוק.

BlueKai נחשבת למערכת ה-DMP הגדולה בעולם שכן היא מנהלת דאטה בכ-200 בורסות פרסום בעולם ונהנית מרשת ספקי הדאטה הגדולה בעולם. בין החברות המשתמשות במערכת ניתן למנות את חברת כרטיסי האשראי MasterCard, אתרי התיירות Kayak ו- Booking, אתר העסקים Dan & Bradstreet וחברת המדידה ComScore.

חברת GO עבדה עד כה עם מערכת ה-DMP של MAPP (לשעבר TerraData), והמעבר ל- BlueKai של אורקל מהווה מבחינתה קפיצת מדרגה משמעותית הן ביכולות הטכניות והן בעלויות של ניהול הדאטה, שכן המערכת החדשה נחשבת כאמור גם ליקרה בעולם. GO היא כבר שותפה עסקית של אורקל בתחום ה-Marketing Automation וההסכם שנחתם כעת מרחיב את השותפות ביניהן גם לתחום ניהול הדאטה.

מקס אוקונוב, סמנכ"ל טכנולוגיות ודאטה ב-GO: "בשנים האחרונות פיתחנו שיטות עבודה ייחודיות שלנו והגענו לרמת תחכום בניהול הדאטה של לקוחותינו שכבר לא יכולנו להתפשר יותר על היכולות המקצועיות של המערכות. הגענו לרמה שבה אנחנו מסוגלים לזהות בזמן אמת איבוד דאטה ותקלות אחרות בין מערכות המדיה השונות, דברים שלא ישפיעו על סוכנויות אשר מתעסקות ברמה הנמוכה של ניהול דאטה. BlueKai תיתן לנו מענה מעולה בסינרגיה שבנינו בין מערכות Marketing Automation למערכות ניהול המדיה ומערכת ה- DMP".

אדיר רגב, מייסד GO: "הזכייה השנה בפרס effie big data הוכיחה את היכולות הגבוהות שלנו בתחום, והרכישה של BlueKai מוכיחה את המחויבות שלנו לספק ללקוחות שלנו את הטוב ביותר, והנחישות שלנו להמשיך ולהוביל את תעשיית הדיגיטל שמשתנה ללא הרף. לא יכולנו להרשות לעצמנו להתפשר על פחות מהמערכת הטובה ביותר".

אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק