חברת גוגימון, אשר פיתחה את ערוץ החיפוש הראשון מסוגו באינטרנט, משיקה בימים אלו את המודל העסקי החדשני והייחודי שלה, המציג מהפכה בעולם הפרסום באינטרנט. מדובר במודל פרסומי כפול, הכולל פלטפורמת Private Label, המהווה מדיה חדשה ושירות פרסום המבוסס על שיטת התשלום PPA (Pay Per Action) .
פלטפורמת Private Label היא למעשה מדיה חדשה, מציעה למפרסם לקבוע דף Web ייחודי בלשונית מיוחדת בערוץ החיפוש האישי של גוגימון. באופן זה לכל משתמש גוגימון יש מעין "ערוץ ישיר" אל אתר המפרסם הנמצא נגיש וזמין בכל עת שהמשתמש מחפש בערוץ החיפוש של גוגימון. הפלטפורמה החדישה מאפשרת למפרסמים לשמור על קשר רציף וקבוע עם הלקוחות וכן להעלות באופן מידי ושוטף את מידת החשיפה של הלקוחות למסרים השיווקים העדכניים ביותר של המפרסם.
שיתוף פעולה ראשון במסגרת פלטפורמת Private Label כבר יצא לדרך עם קבוצת המדיהThe People "אנשים ומחשבים", חברת המדיה ואירגון הכנסים המובילה של ההיי-טק בישראל, המפיקה את ה DailyMaily -עיתון מקוון יומי הפונה לקהילת ההיי טק בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, תזמין "אנשים ומחשבים" את קהל הקוראים שלה להתקין את תוכנת החיפוש של גוגימון במחשב האישי שלהם, וכך יוכלו להתעדכן בחדשות ה"חמות" ביותר בתחום ההי-טק בכל עת שירצו, ומבלי לצאת מסביבת החיפוש המשולבת של גוגימון.
על פי מודל ה PPA, המפרסם יחויב אך ורק כאשר הלקוח יבצע רכישה, או כל פעולה אחרת שהוגדרה מראש. מודל זה משמעותי במיוחד עבור המפרסמים בהשוואה למצב הנוכחי, בו רוב תקציב הפרסום באינטרנט מתבסס על ה PPC (Pay Per Click) בעל אטרקטביות פחותה בהרבה למפרסם.
לדברי מנחם ריינשמידט, מנכ"ל החברה הנמנה על מייסדיה "המקוריות והחדשנות של גוגימון באים לידי ביטוי גם במודל העסקי שלנו. מודל הפרסום המבוסס על שיטת PPA מהווה מהפכה עבור המפרסמים באינטרנט, שעד כה נאלצו לבזבז את רוב תקציב הפרסום שלהם בצורה לא מבוקרת ולא ממוקדת. פלטפורמת Private Label מציגה לפרסומאים ולמפרסמים מדיה חדשה וייחודית, שפותחת בפניהם שלל אפשרויות לחיזוק הקשר עם הלקוח וקידום המוצר או השירות. שיטת PPA מאפשרת להם להגדיר עבור אלו פעולות של הגולשים הם מוכנים לשלם וכך להשיג חיסכון ניכר בעלויות".