Golf & Co משיקה בית חדש לעיצוב ברחוב הלח"י בבני ברק, שיחליף את המתחם המיתולוגי בהדר יוסף. בחנות הדגל החדשה הושקעו כ-6 מיליון שקלים והיא תתפרס על פני 3 מפלסים, בשטח של כ-1050מ"ר.
בנוסף מרחיבה הרשת את תחומי העיצוב בחנויותיה ולראשונה, תציע לצד קולקציית הטקסטיל וכלי הבית גם קולקציות של אהילים, ריהוט, וילונות ושטיחים.
לצד זאת תשיק בחנות הדגל החדשה שיתופי פעולה בלעדיים בתחומים שונים:
שת"פ עם המעצבת הישראלית הבינלאומית Nonna Peppy, קולקציית כלי האוכל של רוברטו קוואלי וכניסה לעולם הקפה עם ליין מכונות קפה, אקססוריז ופולים של המותג היוקרתי JURA.
במפלס השלישי בחנות הדגל, תציג הרשת מבצעים אטרקטיביים והצעות מכר ייחודיות לחנות, לצד כרטיס מתנה בשווי 50 שקלים שיחולק ללקוחות הדר יוסף למימוש בחנות הלח"י, כולל כפל מבצעים.
אפי רוזנהויז, יו"ר הדירקטוריון ורביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף אמרו היום: "אנו גאים להשיק את חנות העיצוב החדשה של Golf & Co, שתחליף את החנות המיתולוגית של הקבוצה בהדר יוסף ששירתה בנאמנות את לקוחות הקבוצה, מיום היווסדה של הרשת. אנו נמשיך להפעיל את חנות הדר יוסף עד לסוף חגי תשרי ובנוסף, חתמנו על מזכר הבנות מסחרי לחנות בביג פאשן גלילות".
רביב ברוקמאייר הוסיף ואמר: "המתחם החדש הוא חלק מהאסטרטגיה של הקבוצה להתרחב ולהציע מגוון רחב וכולל של מוצרים להלבשת הבית מעבר לקטגוריות הקלאסיות של טקסטיל וכלי בית, תחת קורת גג אחת. חנות הדגל החדשה, מאפשרת שמירה על עלויות שכר דירה ורווח תפעולי, לצד פריסה על שטח נרחב של כ- 1050 מ"ר".
גם האזור על פי ברוקמאייר, הוא אוריינטציה מסחרית ענפה המוכר על ידי שוחרי העיצוב ומעצבי הפנים, יתרום לקשר ההדדי.
לדברי אבי וזנה, סמנכ"ל חטיבת הבית של קבוצתGolf & Co: "כוחו של המותג נובע מהבנת הקהל המקומי וצרכיו לצד היכרות מעמיקה עם מגמות עולמיות בתחום עיצוב הבית. החנות מעוצבת בסגנון חדשני וחוויתי ומסודרת על פי סיפורים, קולקציות ושימושים המציגים "טוטאל לוק" עכשווי ומעודכן. בחנות ניתן דגש מיוחד על המסלול אותו עובר הלקוח – "טיול בחלל" המאפשר גילוי וחשיפה מבוקרת של הקולקציה. החנות משלבת אלמנטים מתקדמים בתחום המולטימדיה, מסכי ענק ועמדות חווייתיות".
את המתחם החדש עיצבו קליין סטודיו.