במסגרת תוכנית בינלאומית חדשה, Google ישראל משיקה היום מנוע חיפוש ייעודי שיציג מאגר של מוסמכי Adwords. מנוע החיפוש יכלול רשימה מקוונת של שותפים שתסייע למפרסמים, לאתר בקלות 'שותפים/ סוכנויות מוסמכות' לניהול והקמת מסע הפרסום ב- Google. תוצאות החיפוש יתייחסו למיקומו הגיאוגרפי של השותף, לניסיונו בעבודה עם התקציב שהוגדר על ידי המפרסם ולסוג השירות המבוקש.
כחלק מהמהלך לייעול ושיפור המוצרים לשותפים ולסוכנויות, הודיעה החברה כי היא משנה את דרישות הסף לקבלת הסמכת Google AdWords. החל מהיום תוחלף תוכנית ההסמכה הותיקה "מקצועני הפרסום של Google" בתוכנית חדשה אשר תציע לשותפים ולסוכנויות הדרכה עדכנית, מקיפה ואסטרטגית יותר על הכלים ועל שיטות העבודה המומלצות.
גיל יונס, מנהל תחום משרדי פרסום וחברות SEM ב-Google ישראל אמר:"הסוכנויות הן השותפות החשובות ביותר שלנו. הן מסייעות למפרסמים להפיק את המירב מפלטפורמת הפרסום של Google ויש להן חלק חשוב בצמיחת ענף הפרסום המקוון. על מנת שיוכלו להמשיך ליצור מסעות פרסום איכותיים ויצירתיים, ערכנו שינויים רבים בתוכנית הסמכה שאנו משיקים היום בישראל. כמו כן, הקלנו על המפרסמים והסוכנויות למצוא האחד את השני."
אופיר כהן, מנכ"ל חברת Compucall לשיווק באינטרנט: "שיווק במנועי חיפוש הוא מקצוע מתעורר בשוק האון ליין. הסמכה נכונה ותוכניות אימונים עדכניות, הינן חיוניות עבורנו על מנת לפתח צוותים מיומנים ומתודולוגיה יציבה. כשותפים ותיקים של Google, אנו שמחים לראות את הפיתוחים והחידושים האחרונים שהחברה מציעה לנו אשר עונים על צרכינו המקצועיים".
למידע נוסף על "חיפוש שותפים של Google": https://adwords.google.com/professionals/search/?hl=iw