GREY GOOSE מקבוצת בקרדי, עולה בימים אלו עם קמפיין טלוויזיה ראשון בישראל – תחת אסטרטגיית Fly Beyond. קמפיין זה עושה היסטוריה בכך שהוא הקמפיין הראשון בעולם, שמותג הענק בוחר להפיק באופן לוקאלי.
בהשקעה של כ– 3.5 מיליון שקלים, יעלה הקמפיין בימים הקרובים בכל הערוצים המסחריים, וילווה בקמפיין שילוט חוצות נרחב. מתוך רצון לעבוד עם אנשים שהם " Fly Beyond", בחר מטה גריי גוס העולמי בחברת ההפקה והתוכן פאזה המתמחה באירועי תרבות, כדי להוציא לפועל את הקמפיין.
"אנו בגריי גוס מאמינים בהגדרה מחדש של הגבולות כדי לזהות את "יוצאי הדופן". אנחנו קוראים לזה FLYBEYOND# . אנחנו מרחיבים גבולות בכל בפעם שאנו מזהים הזדמנות, מתמודדים עם אתגרים מתוך שכנוע פנימי, ותמיד מדמיינים את מה שאחרים לא יכולים. לעשות את זה, זה אומר להיות יוצא דופן. אנו שואפים לתת השראה ליוצרים, למנהיגים של העולם, ולעורר בהם מחשבה על אוכל, אופנה, קולנוע, טכנולוגיה ואמנות", אומר אמית דאטה, מנהל קטגוריית גריי גוס בקבוצת בקרדי, אסיה המזרח התיכון ואפריקה.
"גריי גוס הוא מותג יוקרה אייקוני מוערך בכל העולם, וישראל היא אחת משווקי המפתח שלנו", הוא מוסיף. "במסענו להמשך בניית המותג בישראל, אנו שמחים להשיק קמפיין טלוויזיה ראשון המגובה בשילוט חוצות בכל המדינה, אשר מיטב לבטא את פילוסופיית המותג שלנו. אנו גאים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם פאזה, מסוכנויות הבוטיק המובילות בישראל, שתוציא לפועל את הקמפיין" .
קמפיין זה הוא יריית הפתיחה לקמפיין תוכן רב שלבים תחת אסטרטגיית FLYBEYOND# של גריי גוס: "The extraordinary belongs to those who make it" – שכולו הוקרה לפועלו של יוצר המותג, סידני פרנק, שפרץ את גבולות הקטגוריה בכך שיצר סגמנט חדש של וודקה סופר פרימיום.
הקמפיין צולם בלוקיישנים אייקונים ברחבי ישראל – תל אביב, ים המלח, ירושלים, הגנים הבהאים בחיפה, ועוד – אך ב'לוק אנד פיל' של חבל קוניאק שבצרפת שם מיוצרת הוודקה. והוא מבטא את תפיסת ה– Glocal (Global Local) – שמירה על אסטרטגיית מותג אחידה בכל העולם, תוך כדי עבודה יצירתית המחוברת לתרבות ולקהל בכל רחבי המדינה.
קריאטיב והפקה: פאזה. הפקה בפועל ובמאי צילום: יואב אור. צילום ועריכה: קובי בכר. אנימציה: אלינור נחאיסי ויינר