GUESS בקמפיין בינלאומי פרובוקטיבי לקולקציית התיקים

הקמפיין הבינלאומי לאוסף התיקים בקולקצייתGUESS לאביב-קיץ 2009 הוא מחווה לנערת GUESS חסרת הגיל שהינה תמיד זוהרת ומפתה. בהיעדר תפאורה, הרקע הוא רק נערת GUESS הסקסית הלבושה בגדי ים בלבד ובידה תיקי GUESS החדשים.

הקמפיין הבינלאומי שאמור היה לככב ברחבי העולם, נגנז ע"י מספר מדינות עקב היותו פרובוקטיבי מדי, החברה מיהרה לצלם קמפיין חדש המתמקד בתיקים בלבד, אך בישראל הוחלט בכל זאת לעלות איתו.


הדוגמנית היפהפייה הרוסית, אירינה שיק בת ה-24, נבחרה להוביל את קמפיין התיקים העולמי של חברת GUESS וגם מככבת בקמפיין הבגדים שלGUESS לאביב/קיץ 2009, על קמפיינים אלו תקבל כ-200 אלף דולר.


GUESS" הוא מותג של סגנון חיים. בחיים האלה, נערת GUESS חייבת שיהיו לה נעליים, תיקים ואקססוריז מדהימים," אומר פול מרציאנו, מנכ"ל ויו"ר משותף של מועצת המנהלים. "התיקים באביב/קיץ 2009 הם הדבר העיקרי ולכן חשבנו שהדרך הטובה ביותר להציגם היא בקמפיין המתמקד במותג עצמו ואירינה היא הפרזנטורית המושלמת למטרה זו."


אירינה החלה את קריירת הדוגמנות שלה בגיל 16 ברוסיה, כאשר למעמדה כיום כנערת GUESS הנחשקת הגיעה בזכות תחרות בה זכתה מתוך 75,000 יפים ויפות אשר הגיעו לתחרות הפנים החדשות של GUESS. אירינה תפסה את מקומן של נערות GUESS שכיכבו בעבר: נעמי קמפבל, סינדי קרופורד, קלאודיה שיפר, דרו ברימור ועוד.


בישראל הקמפיין יעלה בהשקעה של 300 אלף ₪ ויכלול מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים ושלטי חוצות ברחבי הארץ. כמו כן באתר www.GUESS.com ובחנויות המשווקות GUESS ברחבי הארץ.



בתחילת השנה קבוצת האופנה "אינטר ג'ינס" קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג התיקים לנשים ונערות "GUESS". המותג הצטרף לשורת מותגי אופנה מובילים הנמצאים תחת החברה, ביניהם מותג האופנה האיטלקי "REPLAY", מותג אופנת הרחוב "MARK ECKO", המזוהה בעולם עם לוגו הקרנף המפורסם, מותג האופנה הצעיר "ZOO YORK", מותג נעלי האופנה "MADDEN STEVE" ועוד.



מאיר מאירוביץ מנכ"ל קבוצת "אינטר ג'ינס" מסר: "צירוף המותג הבינלאומי "GUESS" לקבוצת אינטר ג'ינס משלים הליך של הפיכת החברה ל-ONE STOP SHOP של אופנה – המציעה אופנה, אופנת רחוב, הנעלה, אביזרים ועוד תחת קורת גג אחת. אסטרטגיה זו מתקיימת בהתאם לטרנדים העולמיים בענף. רכישת מותג "GUESS" תוביל לצמיחה בהיקף המכירות של החברה, ואנחנו נקדם את המותג לשיאים חדשים בישראל. "GUESS" הוא מותג של סגנון חיים, כל אישה ונערה חייבת שיהיו לה נעליים, תיקים ואקססוריז מדהימים, המותג "GUESS" נותן מענה לנערות ולנשים חסרות גיל שהינן תמיד זוהרות ואופנתיות".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים