רשת hMobile מבית הום סנטר, הודיעה היום על גידול של 54% במכירות 2009 לעומת השנה הקודמת ועל מכירה של 25,000 מכשירים בהיקף של כ- 14 מיליון ₪. כמו כן, רשמה החברה גידול ברווח התיפעולי של 127%.
אודי מארצי, מנכ"ל רשת hMobile מבית הום סנטר: "2009 נחשבת בעיננו לשנה הראשונה בה החלה מהפכת הצרכנות הסלולארית; הישראלים הצביעו ברגליים והשכילו להשוות מחירים בטרם רכשו מכשירים סלולאריים ומצאו כי קיימים מכשירים במחירים זולים יותר מאשר אצל המפעילות. פשטות העסקה והיכולת להבין על מה משלמים, הפכו את רכישת הסלולארי בחנויות הפרטיות המורשות, ושלא אצל המפעיל או בחנויות המותג, לדרך הנכונה, הקלה והמשתלמת ביותר עבורם. יותר מכך, בזכות הרפורמה שהחיל משרד התקשורת, ניתוק הזיקה בין המפעיל ללקוח, היו שיצאו מורווחים מרכישת המכשיר אצלנו, משום שכאשר ניגשו עם החשבונית למפעילות, קיבלו את אותן חבילות זמן אוויר המוצעות לכולם".
מארצי הוסיף וציין: "במהלך 2009 נקטנו במספר מהלכים שהביאו לתוצאות הטובות, כמו: הרחבת הפעילות לכל 41 סניפי הום סנטר, מבצע טרייד אין , מבצעי מכירות יומיים והשקת דגמים בלעדיים לרשת שמותאמים לצרכן הישראלי.
"הגידול בפעילות החברה מעיד על האמון והביטחון הרב שיש ללקוחות בנו כחברה היחידה שנותנת מענה אמיתי וכולל למי שמחפש סלולארי במחיר הוגן ובעסקה פשוטה וקלה להבנה".
עוד עולה מפרסום התוצאות כספיות של רשת hMobile לשנת 2009 כי חנויות הרשת וסניפי הבימות עברו את יעדי המכירות והגיעו ל- 157%, וכי היקף מכירות הטלפונים הסלולאריים גדל ב- 2009 ב- 60% !
מארצי סיכם ואמר: "החברה הקפידה על קיצוץ בהוצאות, בדומה לכלל הישראלים שהפכו זהירים , ספקנים ועשו בדיקה מוקדמת היכן ניתן להשיג מכשירי סלולאר במחיר המשתלם ביותר. אני מעריך כי פישמן סלולר תמשיך בשנת 2010 לחזק ולבסס את מעמדה כמובילה בשוק הסלולארי הפרטי ותמשיך להיות הגוף הגדול והעיקרי שמוביל את מהפיכת הצרכנות הסלולארית."