רשת H&O הודיעה כי היא מרחיבה את פעילותה בתחום הביגוד לתינוקות ובמסגרת זו מקימה מחלקה חדשה לבגדי תינוקות אשר תפעל בכל 33 החנויות, תחת שם המותג H&O BABY.
עוד הודיעה הרשת כי במקביל וכצעד משלים למהלך היא משיקה מותג בגדי תינוקות עצמאי, "H&O Baby", אשר ישווק באופן בלעדי בחנויות הרשת ברחבי הארץ. עד לאחרונה שווקו בגדי התינוקות ברשת על שטחי מדף אשר היוו חלק אינטגראלי ממחלקות הילדים, וללא בידול מותגי.
פינות H&O BABY יתפסו שטח רצפה של כ- 25 מ"ר בממוצע ויציעו ללקוחות הרשת כמות מוצרים כפולה, בתחום ביגוד התינוקות, מהכמות שהייתה מצויה קודם לכן בתוך מחלקת בגדי הילדים.
קולקציית המותג H&O BABY מתחלקת לארבע קבוצות ביגוד שונות ובהן: קבוצת בגדי בייסיק הכוללת ביגוד יומיומי בגזרות מגוונות ובדגש על צבעוניות ומחיר; קבוצת ביגוד ראשוני אשר כוללת מארזים של בגדי גוף, חזיות, רגליות וכיו"ב; קבוצת אופנה המותאמת למגמות האופנה וכוללת בגדי תינוק בקו חגיגי ובקו קז'ואל; וקבוצת אביזרים נילווים הכוללת שמיכות, סינרים ובובות רכות.
כאמור, תשווק הקולקציה באופן בלעדי בחנויות H&O, כאשר כל המוצרים מבית המותג מתומחרים תוך הקפדה מלאה על מחירים שווים לכל נפש ובדגש על עיקרון ה- Value For Money המאפיין את הרשת כולה.
סך ההשקעה במהלך עומד על כמיליון ₪.
ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O: "הטמעת מערך מחלקות בגדי התינוקות ברשת ובניית מותג ייחודי הינן במסגרת הערכותינו לקראת כניסתן של רשתות בינלאומיות נוספות, כגון H&M, לזירת האופנה המקומית"
"H&O BABY מהווה צעד נוסף בהתפתחות הרצופה של H&O והרחבת סל המוצרים המתמחים, אותם אנו מציעים. H&O הינה רשת לכלל המשפחה ואני סמוך ובטוח שהמותג החדש יוסיף לאטרקטיביות הרשת אל מול הלקוחות". מוסיף ד"ר פלג